19 Mei 2009

Drs. Khalil hadir majlis perkahwinan wartawan Akhbar Cina

Drs. Khalil bersama ADUN Kuala Kurau bergambar dengan pasangan pengantin (Sdr. Khor berbaju kot hitam)

Eload System- Topup Kredit Serendah RM3.00 serendah RM3



Seorang rakan Media dari akhbar berbahasa Cina dan juga merupakan Ahli Majlis Daerah Kerian, Sdr. Khor Boon Chooi menamatkan masa bujangnya dengan melangsungkan perkhawinannya seorang gadis dari Alor Setar Kedah.

Majlis dimeriahkan lagi dengan kehadiran ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim, Ahli Parlimen Parit Buntar,Dr. Mujahid Yusof dan ADUN Kuala Kurau, Ab. Yunus Jamhari.

Kehadiran mereka bertiga menerima tepukan gemuruh dari semua yang hadir dan rombongan Ahli-ahli Yang Berhormat itu telah disediakan beberapa meja makanan halal untuk sama-sama meraikan majlis perkahwinan itu.










4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam,

Alhamdulillah inilah Pemimpin contoh yg tidak lupakan pengundi walaupun bukan musim pilihan raya. Tahniah kepada semua YB teruskan berjumpa dgn penduduk dan pengundi.

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro!!!
Tahniah,,,teruskan usaha utk menyebarkan ISLAM kepada Bangsa CINA kerana mereka ketandusan Pengetahuan tentang ISLAM di Malaysia nie.

Tanpa Nama berkata...

Drs,Merah baju YB.."Rise the red lantern" tentu dua mempelai teruja kan apatah lagi dlm budaya tionghua "merah membawa tuah" Nona Ratana Chulaborn.

Tanpa Nama berkata...

saya nak tahu ape hukum menghadiri majlis yang ada dihidangkan arak? Saya di luar negara ni sentiasa takut untuk menghadiri majlis yang diadakan rakan2 yang menghidangkan arak. Jika hukumnya boleh, maka bolehlah selepas ini saya menghadiri majlis rakan2 saya itu.