25 Mei 2009

Gambar terkini suasana konvensyen PAS Perak.

Kelab Penyokong PAS Kaum India mengalungkan bunga malai kepada Presiden PAS..

Speaker dan YB. Kesavan berdiri menghormati nyanyikankan lagi PAS.


Presiden PAS bersalam dengan Speaker V. Sivakumar diperhatikan oleh ADUN PKR Hutan Melintang, Kesevan.

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nampak harmoni PAS pada masakini..PAS for ALL..teruskan usaha murni,dakwahkan bukan Islam ini..terangkan Islam rahmatan lil a'almin..

Pemburu Syahid berkata...

Salam....

Aku berbangga menjadi seorang Muslim dan berbangga menjadi seorang ahli PAS kerana aku belajar erti damai, harmoni, jujur dan ikhlas dalam PAS.

PAS mengajar aku erti pengorbanan dak kesungguhan menunaikan tanggungjawab.PAS mengajar aku duit bukanlah segala galanya.

PAS mengajar aku tiada pergantungan lain melainkan pergantungan kepada Allah 'azza wa jal.

Terima kasih kepada PAS. Terima kasih kepada pimpinan pimpinan PAS. Terima kasih kepada pendakwah pendakwah PAS. Terima kasih kepada Harakah. Terima kasih kepada penulis kolum berkaitan PAS.

Semoga kita semua layak digelar ummat Muhammad dan layak digelar hamba Allah swt di akhirat nanti. Ameen.

Tanpa Nama berkata...

Dulu PAS kata UMNO ni tak suka pakai kopiah tak ikut sunnah nabi...ok fine...tapi kenapa DS ir Nizar n ramai agi pemimpin PAS lain seprti HUSAM Musa,HAsan Ali dan lain2 tu pakai songkok?OOo mungkin org UMNO takleh pakai tp PAS boleh pakai dua2 (Kopiah n SOngkok)?

Wallohualam

Tanpa Nama berkata...

takbir...

Tanpa Nama berkata...

ya..pas mengajar duit bukan segala-galanya...
umno mengajar segala-galanya perlukan duit...kontra sngt pas dgan umno..umno cam yahudi dah

madkri berkata...

Anon 2:13 ..mereka pakai songkok pun masa majlis rasmi ajer dan memang tak ada dalam sunnah pun semua orang tahu..Tapi isteri PM 1Malaysia tu tak pakai tudung wat mu tak bising.Tu dah jatuh hukum haram dalam Islam...

adam berkata...

jgn bodoh kan diri perkara remeh,,pasal songkok la,,pasal kopiah la,,yg penting skg ni cuba fikir bagaimana untuk jd kan diri seorang muslim yg tulen,,jgn duk nak ngutuk,,,

Briged Akhdor LR2 berkata...

aku juga akan turut berjuang bersama gerakan PAS kerana tiada parti len yg istiqamah mendaulatkan kepimpinan dan kesyumulan islam mungkin kelak hukum allah akan tertegak jika org islam sedar dan pas mendapat sokongan majoriti mari sama2 dengan kepimpinan TGHH kita perkasakan PARTI ISLAM SEMALAYSIA..takder modal nak kutuk pas songkok pun jadi hal ..

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,
salam sejahtera..
mohon yb emailkan gambar2 semasa hari konvensyen
kepada saya ( dr.ktaqwaipoh.yahoo.com ).
terima kasih,