26 Ogos 2009

Saya doakan kemenangan PAS di Permatang Pasir....

Doa dari Mesjidil Haram......

Berbekalkan dengan sim kad Zain Saudi dengan axcess kira kira 2 saudi riyal seminit sesekali saya mengikuti perkembangan politik negara. alhamdulillah saya dan isteri serta rombongan yang lain dalam keadaan sihat semuanya. Dari jauh kami sentiasa mendoakan kemenangan bagi calon PAS, Ust. salleh Man. posting ini saya terbitkan dengan handphone dari mekah sebagai mengucapkan tahniah yang bakal diumumkan bagi calon pas.

Waktu mekah pada masa inimenunjukkan jam 2.58 petang....

3 ulasan:

Pak Oncu berkata...

YB rindu kat mekah lahhhhhhhhh

Raziq Najab berkata...

Semoga ALLAH swt sentiasa mengiringi YB dan rombongan serta kembali semula berkhidmat untuk agama dan rakyat. ameen!

Tanpa Nama berkata...

Drs,Berkat usaha para pejuang risalah ditanahair disertai doa YB di TanahSuci,MahaSuci ALlah yg mendengar rintih harapan hamba nya lalu dikurniai kemenangan ini.Rabbi.. Hanya mampu aku dlm sujud syukur nyata linang air mata dlm sedar. Nona Ratana Chulaborn.