05 Mac 2010

Soi Lek Letak Jawatan Timbalan Presiden MCA

18 Rabiul Awwal 1431H..

TERKINI : Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek hari ini meletakkan jawatan sebagai Timbalan Presiden MCA berkuat kuasa serta-merta.

8 ulasan:

LanaBulu berkata...

Tunggula ulasan besar2an dalam berita national...???

Tanpa Nama berkata...

buat video pula la ni...taik betina macam chua soi lek pun orang umno boleh sokong...hai dunia dunia

Tanpa Nama berkata...

apa pulak yang ada dalam fikiran Soi Lek ni tak pasal-pasal nak letak jawatan, sibuk citer Adun/AP PKR lompat parti dia sibuk pulak letak jawatan kenapa nak melompat juga ke?

Bah Lontok berkata...

Sangat bagus lah itu, supaya MCA dapat dipulihkan segera.

Tanpa Nama berkata...

dah tobat... nak masuk PR lah tuuu.... Tahniah!!!

Tanpa Nama berkata...

Berkatalah Najib PM 1Malaysia.. Umpan aku dah mengena.. hampa buat kaca daun ye.. potong stim betul le..

Tanpa Nama berkata...

Disebalik letak jawatan....
mungkin juga dibiayai oleh sesetengah pihak....
Lompat dikatakan terima habuan....
apa pula dengam letak jawatan ???

Disebalik kes-kes besar semua 'cover-up'....
orang baru naik untuk 'cover-up' nie.....

Sekarang 1st man in MCA....masalah ialah terlalu telus dan adil....

Tanpa Nama berkata...

semua perkara yang dibuat oleh BN....semua ada motif untuk kepentingan SESETENGAH PIHAK saja....

tak sama dengan PR...buat untuk rakyat....