23 Oktober 2010

Saya sihat, jangan percaya sms musuh PAS - Lo' Lo'

14 Zulkaedah 1431 H

KUALA LUMPUR, 21 Okt: "Saya ingin maklumkan bahawa saya tidaklah berada dalam keadaan kritikal dari sudut fizikal sebab masih berjalan sendiri, solat, makan dan minum seperti biasa, boleh urus diri dan menggerakkan urusan-urusan Parlimen Titiwangsa.

"Memanglah saya kurang sihat, tetapi tidaklah kritikal. Tidak pun terbaring atas katil. Ada masalah spine iaitu tulang belakang menyebabkan kaki kanan agak lemah sedikit dan tidak boleh berjalan jauh."

Demikian kata anggota Parlimen Titiwangsa, Dr Lo' Lo' Mohd Ghazali kepada Harakahdaily bagi menjawab beberapa sms yang beredar sejak kebelakangan ini yang mendakwa kononnya beliau tidak sihat.

Menurut Lo' Lo' kini beliau kini sedang menjalani rawatan intensif secara allopathy, fisioterapi dan komplementari.

"Tidak ada majlis bacaan Yaasin atau solat hajat di rumah saya hari ini atau esok atau dalam masa terdekat," beritahu Lo' Lo' yang kesal dengan sms yang memfitnah beliau itu.

"Saya harap penghantar sms tersebut membetulkan balik keadaan kerana sms tersebut 90 peratus tak benar. Kepada yang menerima tolong jangan sebarkan sms yang mungkin datang dari musuh PAS," katanya.

Harakahdaily/-

Tiada ulasan: