07 Julai 2011

Senarai 91 orang dilarang masuk KL Sabtu ini

Syaaban 1432H. [MOD] -

KUALA LUMPUR, 7 Julai — Berikut ialah senarai nama mereka yang dilarang memasuki ibu negara pada Sabtu ini.

Perkasa

Datuk Ibrahim Ali

Datuk Ab Rahman Abu Bakar

Syed Hassan Syed Ali

Irawah Fahmi Ideris

Roslan Kassim

Sharifuddin Abd Hamid

Dr Zubir Harun

Ameir Hassan

Datuk Ahmad Saad

Ahmad Zaini Ismail

Muhammad Zaid Md Arip

Abdullah Mansor

Zaira Jaafar

Norkhaila Jamaludin

Pemuda Umno

Khairy Jamaluddin Abu Bakar

Datuk Megat Firdouz Megat Junid

Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican

Megat Zulkarnaian Omardin

Rizalman Mokhtar

Tengku Azman Tengku Zainol Abidin

Lokman Noor Adam

Datuk Abdul Azeez Rahim

Ungku Saleh Ungku Jamal

Arman Azha Abu Hanifa

Tun Faisal Ismail Aziz

Bersih

Datuk Ambiga Sreenevasan

Mohamad Sabu

Hishamuddin Md Rais

Khairul Anwar Ahmad Zainuddin

Maria Chin Abdullah

Chua Tian Chang

Kamarulzaman Mohamad

Dr Mohd Hatta Md Ramli

Syed Shahir Syed Mohamud

Syed Ibrahim Syed Noh

Teresa Kok Suh Sim

Badrul Hisha Shaharin

Shamsul Iskandar bin Mohd Akin

Arutchelvam A/L Subramaniam

Wong Chin Huat

Ong Boon Keong

Enalini A/P Elumalai

Haris Fathillah Sathiasingam bin Mohd Ibrahim

Datuk Khalid Yunus

Datuk Zulkifli Noordin

Dr Zubir Harun

Datuk Seri Abd Hadi Awang

Datuk Seri Anwar Ibrahim

Lim Kit Siang

Nik Abdul Aziz bin Nik Mat

Nurul Izzah Anwar

Kohila Yanasekaran

Zaid Kamaruddin

Khoo Teng Swee

Fadiah Nadwa Fikri

Yap Swee Seng

Salahuddin Ayub

Datuk Mahfuz Omar

Nasrudin Hasan

Mazlan Aliman

Dr Syed Azman Syed Nawawi

Dr Dzulkifli Ahmad

Dr Mujahid Yusof

Khalid Abd Samad

Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin

Azman Shapawi Abd Rani

Suhaizan Kaiat

Nor Azli bin Musa

Mohd Firdaus Jaafar

Loke Siew Fook

Lau Wen San

Mohd Azmin Ali

Mat Shuhaimi Shafie

Satipul Bahari Amamt

Wan Hassan Mohd Ramli

Mohamad Izzudin Hilmi Mohd Zaini

Mohd Shazni Munir Mohd Ithnin

Muhammad Hilman Idham

Mohd Shukri Che Ab Razab

Mohd Syukri Kamaruddin

Ahmad Syazwan Muhammad Hasan

Choo Chon Kai

Sarasvathy Muthu

Soh Sook Hwa

Nurul Izham Nurul Anuar

Abd Rahim Osman

Mohd Sibri Ismail

Mohd Lukam Muda

Datuk Prof Kamaruddin Kachar

Datuk Mohd Noor Nordin Abdullah

9 ulasan:

Awanama berkata...

Malaysia dibawah kepimpinan PM dan polis dah jadi seperti Israil...

Awanama berkata...

Semoga kau UMNO dan barua2 kau mendapat kehinaan di saat kematian kau..

Ya Allah ya Tuhanku, Kau hapuskan UMNO laknatullah dari bumi tercinta ini dan juga barua2nya. Ya Allah Tuhan Maha Penerima Doa orang yang dizalimi..

Awanama berkata...

Boleh berhimpun tapi kat tempat yang molek2 la..
Kat Stadium Melawati tu MB dah offer dah..

Kesian orang meniaga, pemandu teksi, orang2 yang nak berjalan2..
Kalau nak buat jugak, cuba buat kat Petaling Street atau di Little India Brickfield..
Nak tengok reaksi DAP, bagi tak agaknya?..

Awanama berkata...

semua di bumi ini adalah milik ALLAH,kite sebagai hambaNYA xlayak menentukan syurga neraka utk setiap hamba2NYA....anda yang di atas tahu ke berapa banyak pahala dan dosa anda sendiri?layakkah anda sendiri utk menimbang segala baik buruk hambaNYA...Kalau anda seorang ISLAM dan sebagai hambaNYA yang taat kepadaNYA alhamdulillah tapi anda seharusnya mendoakan yang baik utk hamba2 ISLAM di muka bumi ini....bukannya kite sbg hambaNYA mendoakan keburukan sesama manusia...masyaALLAH..insaflah.....inikah isi doa anda setiap kali solat anda..kite seharusnya mendoakan yang terbaik utk bumi ALLAH ini...

Awanama berkata...

semaga anda di atas insaflah,dan doakan la kebaikan utk setiap umat ISLAM didunia ini

Awanama berkata...

Lebih banyak provokasi dari pihak berkuasa, lagi kuat semangat kami untuk menghapuskan kroni2 UMNO! Siapa yang rugi??? Org2 Melayu yg masih telah digula2kan oleh UMNO kononnya perjuangan mereka utk org Melayu tetapi sebenarnya untuk TEMBOLOK mereka dan koncu2 mereka sendiri!!!!

saiful_ilham berkata...

cuba korg check tgk sapa datuk ambiga sebelum nk ulas lanjut...

mydin ali berkata...

kuasa oh kuasa, perubahan mula terasa. kitaran hidup, up down. Apa pun yang terjadi harap keadaan rakyat bertambah baik. maksud saya secara benar.bkn rekaan.

Awanama berkata...

kesiannya org melayu ni kan......gaduh sesama sendiri..bangsa lain tgk mesti tertawakan gelagat2 org melayu..oi org melayu sdiri bangunla sedarlah.......jgn mudah melatah!!!