05 Mac 2009

Zambry di Parit Buntar Hari ini.

Saya menerima beberapa talipon dari kawan seperjuangan mengenai lawatan dan taklimat yang diadakan oleh MB Kudeta di Parit Buntar pada hari ini. Saya tidak dapat kepastian dimana pertemuan diadakan. Tetapi yang pasti semua ketua jabatan telah dikerah dan diwajibkan ke sana.

Begitulah suasana di Perak kembali kepada takok lama. kalau selama 11 bulan kami memerintah Perak tidak ada arahan sebegitu sehinga menganggu kerja penjawat awam.

Kalau tidak cukup ramai, mereka sanggup untuk mengangkut pelajar sekolah untuk meramaikan majlis. kalau semasa ahli cap kati kena bayar dan bagi makan percuma baru kaki nak melangkah.

27 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

malam kemarin zahid hamidi dalam HUJAH TV9 mengatakan speaker sivakumar seperti tindakan orang takdak akal dan patut hantar ke tanjong rambutan. cubalah anda tengok dan dengar sendiri kenyatan dia dalam youtube.adakah orang yang macam dia yang pegang bahagian agama ISLAM di jabatan perdana menteri yang patut pegang.sungguh agkuh dan sombong sekali setiap percakapa yang dia lontarkan.memalukan orang ISLAM shj.

Tanpa Nama berkata...

saya orang parit buntar.naktau jugak kat kawasan mana dia nak mai nanti.malunya aku ada orang seperti dia yang hidup makan gaji haram,sumber haram.

Tanpa Nama berkata...

butul apa yg YB ckp tu,kalau depa tak angkut pelajar dan kaki tangan awam,alamatnya kerusi kosonglah yang akan dengar leteran dia nanti.lagi satu kalau depa tak angkut pelajar n penjawat awam, sapa yang nak habiskan makanan dan minuman yang depa tempah banyak-banyak tu.kalau tak, membazir pulak nanti.kesimpulannya ceramah UMNO berbeza dgn ceramah PR.

Tanpa Nama berkata...

anakan kalau osman dan jailani buat ceramah atau datang kempen ana tabur duit seringgit2 sebanyak rm100 pada orang ramai yg ada disitu...ana nak buat simbolik.

Tanpa Nama berkata...

YB,Boleh tak buat "Jejak Kasih" nak bagi tau YB Man Jailu... jering dah berbunge..Tak nak balik kawasan makan nasik samer sameer..ker.Tak kan nak bagi alasan mc .Demam aper yer tak kebah kebah.. Manja Kak Ani.

Tanpa Nama berkata...

Osman+Jailani = Osman Jailani a.k.a Kassim Selamat hehehehe

Tanpa Nama berkata...

Wahai penganjur perhimpunan majlis MB haram! hangpa bawak rombongan berapa puluh buah bas? di Teluk Intan beberapa hari yang lepas tak kurang dari 40 buan bas. Aku cadangkan kalau hanpa nak lagi ramai bawa budak2 kilang dari Kamunting, Kulim dan Bayan Lepas. Hangpa bagi RM100 seorang , tambang free dan makan tanggung, pasti akan ramai. Aku rasa la, tapi tak tentu lagi sebab rakyat dah meluat kat parti hangpa dan kedudukan hangpa Be End.

Haji berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
zamri kecik's berkata...

jom rakyat Parit Buntar ramai2 turun program dia.pastu kita tempik
"kami tolak MB Kudeta!!!"

Tanpa Nama berkata...

begitulah umno. gunakan semua jentera kerajaan untuk kepentingan sendiri. di melaka pun begitu. hari ini sekolah agama negeri untuk anak-anak tahaun 1-3 dicutikan kerana dipaksa hadiri ucapan km ali ketam. untuk politik anak kita jadi mangsa. itulah umno yang pandai perintah negeri. semoga perak kembali kepangkua pr dan melaka akan dikuasai pr

joe penang berkata...

Saya balik tgh hari tadi. Ada jem ckit kat Dewan Merdeka. Rupa zambry mai. Takde banner pun.Tak la jem cam masa Nizar mai sini dulu. Yg peliknya ada 2 bijik keta bomba. Apa kehalnye yob?

Kul 2 tadi ada la 2-3 bijik keta. Polis pun baru belah.

Tanpa Nama berkata...

salam. joe penang.. ko tengok la muka zamri tu hitam legam.. xder seri langsung.. kena sambar dek api kot.. kereta bomba tu baru lepas siram air kat muka zamri tu laa. wakakakaka...
(harapan63)

Haji berkata...

salam.joe penang dan x nama,jangan yop kutuk orang camtu dia tu YB MB,sedih kalau najib dengar.Kalau nak muka jadi beseri suruh lah penasihat agama MB tu bagi ayat sikit,dan kalu bolih ajar lah dia camner nak solat berjemaah,MB jadi Imam,barulah ada seri sikit.

Tanpa Nama berkata...

aku sbg org perak yg lm sudah merantau jauh sedih mengenangkn kejadian yg berlaku skrg...
berjuanglh hingga ketitis keringat yg terakhir..
doa kami tetap mengiringi perjuangan kalian...

sediaraja berkata...

Haji, tu sebab Zamri tu dpt gelaran Datuk je, tak mcm YAB Datuk SERI Nizar sebab muka dia berseri tanda iman dan selalu ingat rakyat agar jaga solat..mamat Zombie tu ke dia ajak rakyat bersolat???

Tanpa Nama berkata...

Kita rehat dulu pekana teh cina minuman kegemaran bersama YB Titi serong.

zamri kecik's berkata...

bukan zamri la...
zambry!!!!

zamri kecik's berkata...

Zambry ada kat Kuala Kurau la hari ni....

orang kurau berkata...

dia ada program kat Kg. Raja Bashah, Kuala Kurau.. x ramai pun yang datang..

mas berkata...

zamri kecik's, anda mmg lawak, setiap kali org salah taip nama MB Haram mesti dbetulkan:)

sediaraja berkata...

apa kata kita panggil di Zombie je.....konpem tak salah!!!

ank terengganu berkata...

masa prk K.Terengganu yang lepas habiss semua kereta jabatan kerajaan siap dengan driver dorg pakai nak hadir majlis setiap hari kempen,..tapi bijak jgk dorg nak claim jadi ada surat rasmikan mcm - mcm majlis, buat mesyuarat dgn jabatn kerajaan lah pdhal selit jgk dok 'usha' peg. kerajaan undi dorg..cesh..

ank Terengganu berkata...

apasal eh muka najib jadi toye je mcm tu,..duit berbillion pun hati gundah gulana pun buat apa, malam - malam mengigau jadi pm la tuh..aku ingat lebih baik isytihar Malaysia ni jadi NEGARA HUTAN RIMBA dan Najib jadi PM yang pertama lagi sesuai.

Tanpa Nama berkata...

hangpa duk hina sgt kat zombie watpe? hangpa ni smua x guna...sokonglah umno, bodohhhhh...tp aku dah lama x sokong umno... PI MAMPUS UMNO + Untuk Mu Najib Oi......

sediaraja berkata...

Bukan kami saja-saja hina mamak Zombie ni..tapi dia sendiri yg menghina dan menjatuhkan martabat diri dia dgn perbuatan dan kenyataan putar belit dia. Bukan kami tak tau yg mana haq dan yg mana batil. Maaf la org macam ni tak layak kita hormat??!!!

Tanpa Nama berkata...

apa nk buat dah nasib aku sbgai org perak yg trpaksa merantau ke ngeri org...
ada ngeri dirampas dek lanun lahanat a.k.a lahabau + musibat...
aku hrp si zombieri rentung pedukang hanyut ni akn trima balasan yg setimpal dgn perbuatan biadap dia kpd suma rkyat perak...
blah la lu mamak rentung...ptuuuiii...

Tanpa Nama berkata...

Budak sungkai, perak

Zamri tu tak malu ka diperkudakan oleh UMNO. Kalau dari mata kasar aku JATIDIRINYA TAK KUAT. Baik dok rumah layan anak bini dari p sana-sini orang benci.