08 Mei 2009

BN berjaya rampas kerusi speaker dengan bantuan samseng dan pihak polis.

Sejarah baru dilakar lagi dengan tindakan pihak keselamatan menceroboh masuk dan membantu BN untuk merampas kerusi speaker.

Speaker Haran, Ganesan mengendalikan sidang dengan meja speaker di kawal ketat oleh pasukan yang berpakaian kemas yang tidak dikenali siapa mereka.



33 ulasan:

Nizam Mahmud berkata...

Semua ADUN PR berdiri dan jerit

Jangan hormati Speaker haram!

Tanpa Nama berkata...

cilake mereka

Tanpa Nama berkata...

ya allah
bantulah kami semua

safirabdulsamad berkata...

La haula wala quwata illa billahil a'liyyul a'zim. Kebenaran pasti akan menang YB. Bersabarlah.

Tanpa Nama berkata...

Masa Karpal kena serang oleh samseng.. speaker cakap polis x ada kuasa di dalam kawasan dewan?

Apa citer sekarang makan ludah balik ke BN?

Nizam Mahmud berkata...

Arahan Speaker haram tidak sah sama sekali.

Tunjukkan Adun PR tidak menerima speaker haram itu!

PemudaPerak berkata...

Harap-harap Raja Nazrin bubar DUN dalam titah baginda nanti.

muryadi berkata...

Sekali lagi pihak keselamatan telah terpalit dgn tindakan yg hina bersubahat sama dgn BN.

Merampas Dewan Undangan Negeri yg mulia dgn secara keji dan tidak bertamadun.

Malaysia benar2 dan perlu sangat dibersihkan dari amalan yg tidak berperi kemanusiaan ini.

Pening berkata...

Ini bukan westminster parliamentary system. Ini sistem rimba diceduk dari novel The animal Farm karya George Orwell. I truly weep for Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

yb.. minta hantar posing gambar samseng2 tu bagi rakyat kenalpasti muka2 depa,senang nak belasah nanti

Tanpa Nama berkata...

bn makin gila..

Tanpa Nama berkata...

ya Allah..nape la sampai camni jadi nyerr...adun PR..harap dpt buat sesuatu..jgn sampai UMNO munafik tu dpt jln kan agenda busuk mereka..mmg kurang ajar org2 BN ni..tgk la PRU ke 13 nati..Allahuakbar...ya Allah..bantu la mereka dgn seluruh kekuatan dn redha Mu ya Allah..

Tanpa Nama berkata...

PASTIKAN GAMBAR PASUKAN YANG MENGAWAL GANESAN TU DIAMBIL DENGAN JELAS DAN TAYANG SEJELAS-JELASNYA KE SELURUH PELUSUK DUNIA.
JADILAH HAMBA GANESAN!

kopitelp16 berkata...

Speaker Haram, Kerajaan Negeri Haram, Menteri Besar Haram, Sidang DUN Haram....

Apa sudah jadi? Sampai keluar samseng-samseng dan Mafia mereka. Tunjuk kuat, konon!

Mungkin ini semua adalah plan Zambry untuk menyempurnakan rampasan kuasa di Perak!

Memang patut dicatatkan di buku sekolah murid-murid kita. Hari ini dalam sejarah 7 Mei 2009, Perak di rogol!

SinaRRasuL berkata...

aku rasa dah abis ayat dan perkataan yg paling sesuai nak kuar dari mulut nieee utk puak2 zambry mamak nieee....

Tanpa Nama berkata...

marah betul baca apa yang berlaku.

demokrasi negara di perkotak katikkan

sungguh menyedihkan keadaan ini.

sebagai rakyat biasa yg mengundi. BN langsung tidak menghormati apa suara rakyat.

poket mereka lebih penting.

pahbedah berkata...

MB Nizar apalagi, laungkan AZAN....

Tanpa Nama berkata...

makan duit haram ,buat benda haram, jadi speaker pun jalan haram, memang haram jadah puak-puak ni

Tanpa Nama berkata...

BN - Bangsat Negara

TpK berkata...

Ooo...polis punya kerja....no wonder? UMNO BN pengecut, memg tu je cara depa yang haprak nak rampas kuasa, guna apa saja hatta nak rampas kerusi speaker sekali pun!! Hampeh!!

Tanpa Nama berkata...

BN BANYAK YANG HARAM

TpK berkata...

Ye, ambik gambar puak2 tu YB, keep for record. Satu hari nanti kita boleh dakwa puak2 ni mengikut saluran undang2. Lepas ni jgn kasi chan dengan pengkhianat amanah rakyat, pemusnah demokrasi, pencemar dewan yg mulia!!

Tanpa Nama berkata...

BN GILA KUASA.......

Tanpa Nama berkata...

BN GILAAAAAAAAAAAAAA KUASA ....

Tanpa Nama berkata...

Sakit hati dengan gelagat BN. Samseng-samseng yg mencroboh dewan tu adalah anak-anak haramjadah , malaun, lebih hina daripada anjing kurap.Penjenayah berlesen.

yongperak bosan sebosan bosannya berkata...

Ya ALLAH,apa lahh nak jadi dgn negeri perak ni...begitu sibuk nakkan negeri perak ni...ada agenda nak melingkupkan negeri ker...cukup2laa dah memerintah 50 thn

Tanpa Nama berkata...

Tahniah PDRM! Di samping pelbagai 'kejayaan' anda, tambah lagi satu iaitu sebagai 'perampas kerusi'. Peduli apa dengan jenayah yang meningkat, dengan kanak-kanak yang dirogol dan diculik dan sejuta satu macam kesalahan. Peduli apa kalau rakyat bayar cukai, tol dan sebagainya yang digunakan untuk kegunaan negara, termasuklah untuk membayar gaji kakitangan kerajaan macam anda. Yang penting anda jaga BN, bukan begitu? Terima kasih banyak-banyaklah PDRM. Allah sahajalah yang dapat membalas segala budi anda kepada rakyat Malaysia ini. Tak sia-sia segala jasa anda. Terimalah habuan di akhirat nanti.

Tanpa Nama berkata...

hidup ke mati ke kami takkan sokong bn laknatullah. sial semua

Tanpa Nama berkata...

kerana syaitan depa ni jadi lagutuuuu,,,,
depa tak besa dok pi dengar ayat2 Allah ditafsirkan, depa tau kalau Allah turun bala...... depa haprakkkkkk, depa kata tok guru depa kata lagutu, orang semua tau 'DEPA TIPU DIRI DEPA SENDIRI'. Datuk Mufti sila beri fatwa baru

Tanpa Nama berkata...

Ber ALLAH le wahai YB-YB PAS

Tanpa Nama berkata...

bER ALLAH juga le wahai YB-YB UMNO-BN..NASIHATKAN DAHULU PARTIMU..
ISMAIL,BATU PAHAT

diri ini berkata...

Mereke dh xdk kuase kt dlm dwn tue...
Ni la care terlembut mereke(satu2 nya cara)...

Tanpa Nama berkata...

Mereka bukan saja pakai BOMOH... malah lebih dahysat mereka pakai Samseng Berlesen... inilah kumpulan yang kata Taat Kepada Raja Dan Undang2