08 Mei 2009

Kecoh Hampir ke Kemuncaknya

Ganesan dikerumuni ADUN Pakatan ketika cuba memulakan sidang pada 2.05 petang

Keadaan sekarang sangat kecoh dan bising dan hampir berlaku pergaduhan dalam dewan.

16 ulasan:

Pak Anjang berkata...

Kenapa susah sangat.. BUBARKAN SAHAJA.

Tanpa Nama berkata...

pertahankan maruah dan hak pakatan rakyat!!kami rakyat marhaen sentiasa dibelakang anda semua!!

TpK berkata...

YB Drs., blog YB ni dah jadi mcm chat room plak dah? Sungguh bersejarah!! Apapun tahniah dan terima kasih kerana lapuran live.

Tanpa Nama berkata...

Ya ALlah...Berilah ilham kpd DYMM Sultan menjadi pendamai agar kemelut ini tidak berpanjangan. Nona Ratana Chulaborn.

Tanpa Nama berkata...

tu dia la bila buat tak ikut peraturan .....

TpK berkata...

Nak bubar camna? kalau Tuanku Sultan masih tak perkenan? Kalau ikut ADUN2 PR dan rakyat,dah tentu nak bubar DUN.

zizi3131 berkata...

Ya Allah Selamat kan hamba mu
hancurkan mereka meraka yang menetang AgamaMU

TpK berkata...

Dengaq nie lagi sekali: ADUN2 PR patut buat usul jugak. 1) sekali lagi (10 kali pun takpe) usul sahkan penggantungan berok2 tu. 2 )usul pecat lagi sekali OKU Hee yg dah pun dikira letak jawatan, pecat dari kerusi Timbalan Speaker DUN. 3) usul lantik Timbalan Speaker baru 4) Gantung lagi (berkali2 pun takpe) teloq Setiausaha DUN 5) Usul percaya pada DS Nizar sebagai MB yg sah. Jangan mengalah, PR pun kena buat usul dan dipersembahkan pada Tuanku Sultan. UMNO BN haram jadah boleh luluskan usul takkan PR yang ada speaker halal tak boleh buat?? isshhh.....penin!!

Wooii...mana loud hailer hahh..?? sape2 tolg check kat audio room tu!!

Tanpa Nama berkata...

GANESAN memang takder maruah! yang dia tahu dia nak mudah. Kita PR mesti pertahankan hak, jadi cegah GANESAN demi maruah! Ubah sebelum parah!

Tanpa Nama berkata...

bubarkan DUN segera kebalikan hak kepada rakyat

Tanpa Nama berkata...

hidup rakyat perak

Tanpa Nama berkata...

Kekerasan bukan penyelesaian. Bubarkan DUN. Yakinlah. BN akan berkubur PRU 13. Kami pengundi muda berjanji akan ganyang BN secukup2nya.

Tanpa Nama berkata...

Tuanku Sultan..!Bubarkan DUN segera..

Inamadia berkata...

Sultan tak menjalankan tugas yg sepatutnya. Sebelum ni Sultan Azlan Shah dan Raja Muda Nazrin cakap bergegar lagaknya seperti Sultan yg cukup adil. Seperti kata Tuanku Sultan Azlan Shah dalam titahnya di USM lebih kurang 20 tahun yang lepas,Sultan yang tidak berlaku adil dan tidak melaksanakan tanggungjawab dengan baik, akhirnya nanti akan dihantar ke muzium. Tak mustahil apa Tuanku katakan akan berlaku pada Tuanku jika tidak bertindak bijak sekarang. Ingatlah, apa yang berlaku hari ini kan menjadi sejarah dan akan sentiasa dikenang Rakyat Perak dan keturunannya. BN pulak, aku pasti, seluruh Rakyat Malaysia akan menguburkan BN buat selama-lamanya dalam bila-bila pilihanraya yang ada. Kalian akan menjadi manusia yang hina, bukan saja di dunia bahkan juga akhirat melainkan kalian bertaubat dan memperbetulkan kesilapan dengan keluar dari BN.

pelayarweb berkata...

tak malu betul BN rampas kuasa speaker...!!! tgklah PRU 13,berkubur punya BN..!!!

Tanpa Nama berkata...

betoi 2 inamadia, aku ni mmg geram sesangat, tapi aku percaya dalam pahit ada manisnya kelak