08 Mei 2009

Speaker Sivakumar umumkan semua Usul yang sedang dibentang BN telah ditolaknya

Speaker umumkan semua usul telah ditolaknya di dalam kamar bertarikh 7 Mei dan sementara itu Zambry mengusulkan sidang ditangguh sejam dan diterima oleh sidang haram iaitu selama sejam sebagaimana yang diumumkan oleh Speaker haramnya.

Dewan menjadi senyap setelah sidang haram berakhir beberapa minit yang lepas.

22 ulasan:

Nizam Mahmud berkata...

Cepat!

Buat usul undi percaya untuk PR!

Buat usul sokong gantung Zamry!

Awanama berkata...

jgn dengar cakap speaker haram...

berdosa kalau dengar...

speker jgn ikut cakap be-end haram jadah tue...

Nizam Mahmud berkata...

jangan keluar dari Dewan sehingga orang BN keluar.

Dan jangan keluar sehingga buat semua usul undi percaya pada PR dan undi gantung Zamri di buat!

Nizam Mahmud berkata...

Teruskan sidang dewan walaupun microphone ditutup.

Hujah 1. Siva masih jadi speaker

Hujah 2. ADUN PR boleh kata mereka terlibat dlm prosiding di bwh speaker yg masih sah dan tak terlibat dgn prosiding yg tak sah

A-I-B berkata...

UBN memang jenis bangsa haramjadah. Jangan tolak ansur dengan bani UMNO. Lawan tetap lawan. Kami sekadar doakan kita pasti menang!...

khalif13 berkata...

bodoh, kenapa ikut cakap zambry, Speaker terus ajerlah.

Awanama berkata...

berehat tu bn dan speaker haram, jadi speaker yang sah camana, tak ada ke usul tergempar membubarkan dun? Betul kata MSO Dun pun dah jadi tempoyak.

Nizam Mahmud berkata...

Boleh mula kan mesyuarat

Kalau BN terlibat lagi maksdunya mereka masih mengiktiraf Siva sebagai speaker

Undi dari yang digantung dan meletak jawatan ditolak sebab tidak diiktiraf

Awanama berkata...

speaker proceed la sidang, adun bn tak de, buat la apa yang patut

solahuddin the warrior berkata...

jangan keluar DEWAN PR!!!

Awanama berkata...

apa lagik...time ADUN BN tengah takde rehat sejam nie..harap Speaker & adun buat usul untuk terima semua ketetapan sidang bawah pokok tue..dll yang berkaitan..hurry up!!!

Awanama berkata...

YES ! BN berjaya menenggelamkan pakatan bodoh dan komunis itu..alhamdulillah....

takda yang haram dah..PAS aje yang haram jadah...

Awanama berkata...

apa lagi sperker siva
buat la usul percaya pada mb dan pada speaker. dalam dewan dah skg ni dan bkn bwh pokok

Awanama berkata...

kam sokong pr.teruskani tetap

awegen2 berkata...

pening2 makin berserabut..........kan senang je bubar DUN buat pilihanraya DUN seluruh Perak...menang kalah secara anak jantan!!!

Awanama berkata...

yang haram lagi haram jadah dan syirik adalah UMNO yang mengikut undang-undang inggeris nasrani laknatullah! Nabi tak mengaku umatpun masih nak sibuk kacau....! Oi kafir! hang ni beranak tak mandi hadas apa? atau keluar ikut buntut babi?
celaka lahanat punya orang UMNO!

Awanama berkata...

hidup pr..takbir

Awanama berkata...

pening2......makin berserabut...kenapa bodoh sgt makin kalut nii...kan habis cite serah je kat rakyat...bubar je DUN dan buat pilihanraya DUN satu Perak...menang kalah cara anak jantan!!!

Awanama berkata...

penyokong Bn yg bodoh...

Awanama berkata...

kita bubarkan dun!!!!! buat pilihan raya sekali lagi negeri perak baru kita taw sapa yg diterima rakyat!!!!! bru puas ati beb!!!

Awanama berkata...

Bersatu kita bersatu dibawah pemimpin ..........

Awanama berkata...

kami rakyat perak,

akan menghukum tindakan zamry ini

pada PRU13 nnt..

Hidup PR...takbir!!!