04 Ogos 2009

Protokol Yahudi Siri 6

Oleh : AMEER ABDULLAH

Apakah cara-cara yang mereka gunakan untuk mencapai matlamat jahat mereka itu? Antara cara-cara yang boleh disimpulkan dari Protocols itu ialah:

1) Mengubah pemikiran orangramai (Brain­washing)

Antara alat-alat yang mereka gunakan untuk brainwashing ialah sekolah, jururawat, ‘babysitter’ dan orang gaji.

Antara propaganda yang mereka ingin tanamkan kepada orangramai ialah; Liberalism (Liberal Thinking); Kebebasan berpolitik; Membuat orangramai percaya bahawa demokrasi ialah penglibatan semua orang dalam pilihanraya dan juga untuk mengubah kerajaan;

Menyebarkan faham sosialisma, darwinisma, perkauman, kapitalisma (meletakkan duit lebih tinggi dari segala-galanya) , komunisma, dan Iain-lain lagi; Menyebarkan konsep kebebasan beragama ke tahap di mana manusia boleh mempercayai apa-apa saja yang mereka sukai walaupun perkara itu terang-terang salah dan bertentangan dengan peraturan Islam dan pemikiran sihat manusia; Dan kebebasan bercakap di mana manusia boleh mengatakan apa saja yang mereka sukai.

Semua fahaman ini mereka sebarkan melalui pendidikan (sekolah), televisyen, radio, surat khabar dan Iain-lain lagi media yang boleh mereka gunakan untuk menyebarkan fahaman sesat mereka itu.

Mengubah pemikiran dan kefahaman umum adalah sebahagian daripada matlamat kita tetapi cara kita adalah berlainan sama sekali dengan cara mereka. Kita mahu mendidik dan menyedarkan masyarakat, menunjukkan kepada mereka jalan yang benar dan yang diredhai ALLAH, menyelamatkan mereka dari kehancuran dan membawa mereka kepada kejayaan dan kemurnian Islam, bukan dengan tipu muslihat, kekejaman dan Iain-lain cara yang membawa kepada kerosakan akhlaq dan jiwa seperti dadah, seks dan muzik-muzik rock.

2) Menggunakan orang lain untuk melakukan kerja-kerja jahat untuk mereka (sama ada secara disedari atau tidak)

Ini dilakukan dengan menampakkan diri mereka sebagai pejuang hak-hak pekerja dan penentang orang-orang yang menindas pekerja. Juga dengan cara menyebarkan pergerakan-pergerak an mereka dan menggunakan ini sebagai asas bagi mereka untuk mendapatkan ahli-ahli baru seperti sosialisma, ‘anarchism’, komunisma dan Freemason. Freemason adalah asas mereka yang paling kuat kerana mereka menguasainya dengan penuh.

3) Cuba menggunakan semangat yang ada di kalangan orangramai

Umpamanya semangat cintakan negara atau ingin selamatkan negara. Kumpulan yahudi ini tidak akan cuba untuk menghapuskan semangat ini. Sebaliknya, mereka akan cuba untuk menyalurkannya ke arah yang boleh memanfaatkan mereka.

Mereka juga akan cuba untuk menguasai segala ‘trend’ yang ada dalam masyarakat. Ini maksudnya mereka ingin menguasai segala pertubuhan yang ada dengan cara menyusup masuk dan menguasainya dari dalam. Ini adalah salah satu dari bahaya mereka iaitu mereka boleh menyusup masuk ke dalam sesuatu pertubuhan dan menguasainya dari dalam.

Telah banyak masjid-masjid atau pertubuhan Islam yang mereka dapat kuasai dengan cara ini. Segitiga adalah salah satu dari lambang Freemason dan kita dapati ada banyak pertubuhan Islam yang menggunakan ini sebagai lambang mereka. Bahkan nama-nama yang digunakan oleh setengahnya menunjukkan bahawa mereka telah dikuasai oleh Freemason.

Selain dari segitiga, bintang-bintang sama ada lima segi, enam segi atau tujuh segi, dan bulan sabit, semuanya adalah lambang Freemason.

Jadi mana-mana pertubuhan atau negara yang kita lihat menggunakan lambang ini adalah menunjukkan bahawa ianya telah dikuasai oleh Freemason. Lambang negara Turki contohnya, yang dipilih oleh Kamal Ataturk yang merupakan seorang Freemason, adalah bintang dengan bulan sabit. Bulan dan bintang bentuknya adalah bulat, bukan bersegi-segi.

Contoh pertubuhan-pertubuh an mereka adalah seperti pertubuhan-pertubuh an sosialisma, komunisma, Rotary Clubs, Lions Club dan Freemason. Mereka tidak menentang pertubuhan-pertubuh an lain yang telah sedia ada. Sebaliknya, mereka akan cuba menguasai pertubuhan-pertubuh an tersebut dari dalam, iaitu dengan cara menyusup masuk (infiltration) . Telah banyak pertubuhan-pertubuh an yang telah mereka kuasai dengan cara ini termasuklah beberapa pertubuhan-pertubuh an Islam.

Mereka akan cuba untuk menguasai ‘trend’ yang ada dalam masyarakat atau mereka sendiri yang akan memulakan ‘trend’ yang baru agar mereka akan dapat menguasainya.

Contohnya: Di US ini, kerajaan memberi lebih dari $5 Billion setahun kepada Israel. Memandangkan keadaan ekonomi US yang semakin teruk, pengangguran meningkat, cukai semakin tinggi dan sebagainya; mungkin rakyat nanti akan menentang kerajaan dan mengatakan duit itu adalah lebih elok dibelanjakan dalam negeri daripada diberikan kepada Israel. Jadi, sebelum orang lain menubuhkan suatu pertubuhan untuk tugas ini, mereka akan menubuhkannya terlebih dahulu dan berpura-pura berjuang untuk menyuarakan kehendak rakyat.

Dengan cara ini bukan saja mereka boleh menguasai penentang-penentang mereka, bahkan mereka juga boleh mengenali siapakah penentang-penentang mereka (from membership list). Jadi daripada bantuan US kepada Israel itu dihentikan terus, mungkin mereka hanya akan mengurangkannya kepada $3 atau 4 Billion setahun.

Contoh lain adalah pertubuhan-pertubuh an yang anti yahudi seperti KKK. KKK ini sebenarnya ditubuhkan oleh Freemason. Bahkan lagu kebangsaan KKK ditulis oleh Albert Pike, ketua Freemason bahagian selatan US.

Begitu juga dengan pertubuhan-pertubuh an Islam. Memandangkan kesedaran Islam sekarang ini semakin meningkat dan mereka tahu bahawa mereka tidak boleh menghentikannya sama sekali, mereka akan cuba untuk merosakkannya. Samada mereka menyusup masuk dan cuba untuk menguasainya, atau mereka sendiri yang akan menubuhkan pertubuhan-pertubuh an Islam dan dengan cara itu mereka akan dapat menguasai ke mana haluan pertubuhan-pertubuh an tersebut.

Cara yang mereka gunakan ini adalah cukup merbahaya kerana mereka memerangi kita secara sembunyi-sembunyi dan tidak terang-terangan. Jadi ramai yang akan leka dan tidak sedar bahawa yahudi sedang bekerja keras untuk menghancurkan mereka.

4) Merahsiakan kekuasaan yang dimiliki oleh orang-orang Yahudi

Sehinggalah mereka sampai kepada satu tahap di mana tidak ada siapapun yang boleh menentang mereka. Pada masa itu barulah mereka akan mendedahkan diri masing-masing.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

View this website
www.therealjewnews
plenty of stuff on the Zionists.

A list of books you all should read
1. Obama: The Post-Modern Coup. 2008. Webster Griffin Tarpley.
2. Barack H. Obama: The UNauthorised Biography. 2008. Webster Griffin Tarpley.
3. Ahmedinejad: Singa Baru Dunia Islam. 2008. Muhsin Labib et al.
4. The High Priests of War. 2004. Michael Collins Piper.
5. Final Judgement. 2005. Michael Collins Piper.
6. Jerusalem Baru: Kuasa Zionis do Amerika. 2004. Michael Collins Piper.
7. The Complete International Jew. 2003. Henry Ford.
8. Crescent International (news magazine of the Islamic Movement), May 2009.
9. The Globalisation of Poverty & The New World Order. 2003. Michel Chossudovsky.
10. Future Fast Forward, by Matthias Chang- (excellent)

MUSLIMAH 262