03 Januari 2012

Anwar mulakan siri jelajah di Johor malam ini

9 Safar 1433H. [MOD] -

KUALA LUMPUR 3 Januari: Datuk Seri Anwar Ibrahim akan memulakan siri jelajahnya ke beberapa negeri di semenanjung, bermula di Johor malam ini, .

Siri jelajah itu dirangka bagi memberi peluang setiap lapisan rakyat memperoleh maklumat sebenar mengenai kes Fitnah II, menjelang keputusan perbicaraan itu pada 9 Januari.

Selain menangkis fitnah yang dilakukan Umno, ketua pembangkang itu juga dijangkan mengupas isu-isu terkini serta perkembangan politik tanah air.

Beliau akan berucap di Serom 3, Ledang, Muar kira-kira jam 9.00 malam, dan Parit Samsu, Jalan Temenggong Ahmad, Muar kira-kira jam 11 malam.

Manakala esok, Anwar akan berucap di perkarangan Pejabat KEADILAN, Jalan Rahang, Negeri Sembilan jam 9 Malam sebelum beredar untuk sesi ceramah yang seterusnya di Taman Sin Hoe, Bukit Katil, Melaka jam 11 malam.

Pada hari Khamis pula, Anwar akan berada di dua lokasi di Kelantan iaitu di Pondok Padang Kala, Melor, Ketereh pada jam 7 malam dan Padang Majlis Daerah Macang, jam 10 malam.

Manakala keesokannya Anwar akan kembali semula ke Lembah Kelang dengan mengadakan ceramah di Dewan Gasing Indah, Seksyen 5, Petaling Jaya jam 9 malam dan Kompleks Sukan 3K, Persiaran Kewajipan, Subang Jaya, Kelana Jaya jam 11 malam.

Pada hari sabtu pula, ketua pembangkang itu akan berada di tiga buah negeri iaitu di Pulau Pinang, Pahang dan terengganu.

Beliau akan berucap di Madrasah An Nahdoh, Kubang Semang, Permatang Pauh jam 9 pagi sebelum bertolak ke Markas Pas, kampung Balok, Kuantan jam 3.30 petang.

Pada sebelah malam pula, Anwar akan berada di Hulu Terengganu iaitu di Pejabat KEADILAN Kuala Terengganu, Gong Kapas pada jam 9 malam dan Kampong Gaung, Kuala Berang jam 9 malam.

Pada hari Ahad, beliau akan berucap di kediamannya di Bukit Segambut, jam 7 petang, sebelum ke Padang Kelab Sultan Sulaiman, Kampung baru jam 9 malam. Beliau akan meneruskan pidato terakhirnya di dewan orang Ramai Kampung pandan, jam 11 malam.

Keadilan Daily

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hamba doakan moga saudara anwar sht dan msh bertenaga dlm perjuangan. Keluarga beliau juga dilindungi Allah hendaknya.