21 April 2013

Laluan berliku di Parlimen Alor Setar

10 Jamadil Akhir 1434 H. [MOD] -


Laluan berliku di Parlimen Alor Setar

Hsiao Leung (dua, kiri) ketika tiba di tempat penamaan calon bersama calon-calon bertanding dan penyokong PR, semalam.
ALOR SETAR – Calon PKR, Gooi Hsiao Leung akui laluan untuk bertanding di Parlimen Alor Setar pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) amat sengit berikutan berlakunya pertandingan empat penjuru bersama calon Barisan Nasional (BN), Barisan Jemaah Islamiah SeMalaysia (Berjasa) dan Parti Bersatu Sasa Malaysia (Bersama).

Bagaimanapun, beliau berharap pilihan raya kali ini dapat dilakukan secara adil dan bersih kerana PRU13 adalah pilihan raya paling ‘panas’ dalam sejarah.

Beliau berkata, sungguh pun berlaku pertandingan empat penjuru di kerusi Parlimen Alor Setar pada PRU13, namun itu tidak akan menggugat keyakinan Pakatan Rakyat (PR) untuk tawan semula Parlimen Alor Setar.

Semasa hari penamaan calon semalam, seramai empat calon diumumkan akan bertanding di kerusi Parlimen Alor Setar sekali gus membuka laluan untuk pertandingan empat penjuru di situ pada PRU kali ini.

Calon-calonnya ialah Chor Chee Heung (BN), Gooi Hsiao Leung (PKR), Abdul Fisol Mohd Isa (Berjasa) dan Jawahar Raja Abdul Wahid (Bersama).

Sinar/-

Tiada ulasan: