04 September 2010

PENGINTIP - TIADA MAAF BAGI MU

25 Ramadhan 1431H.
Oleh: WFAUZDIN NS

TIADA maaf bagi mu. Sepatutnya itulah jawapan kepada `sang pengintip' di Pejabat MB Selangor. Sebagaimana yang dimaklumkan oleh SU Politik MB Selangor bahawa Kerajaan Negeri telah mengenal pasti siapa `Sang Pengintip' upahan tersebut dan siasatan dalaman masih diteruskan.

Jika punyai bukti kukuh, Sang Pengintip durjana tersebut wajib dikenakan tindakan undang-undang tanpa mengira siapa beliau. Tidak perlu lagi MB Selangor menunjukkan sifat belas ihsan yang melampau terhadap pengkhianat kerajaan itu.

Kita juga menanti pendedahan oleh Pejabat MB Selangor kerana kita ingin tahu siapakah manusia yang kepingin sangat untuk menjadi seperti ejen CIA atau SB itu.

Mengapa di zaman Anak toyo dahulu tidak terdengar cerita begini? Ini adalah kerana puak-puak mereka tiada lagi modal untuk menjatuhkan Kerajaan PR Selangor. Serangan mereka melalui politik tidak memberi kesan, begitu juga serangan propaganda melalui media di bakul sampahkan oleh rakyat. Akhirnya mereka meniru cara pengganas yang tidak beretika dan beradab.

Seandainya kes ini dibawa ke pengadilan, kita akan menanti apakah tindakan yang dikenakan kepada pengkhianat tersebut. Adakah ada tangan-tangan ghaib yang akan menyelamatkan beliau?/wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan: