22 Mei 2012

Ijtimak: Sentuhan terakhir sebelum PRU13

1 Rejab 1433H. [MOD] -

PULAU PINANG, 22 Mei: Pesuruhjaya PAS Negeri Pulau Pinang, Datuk Saleh Man (gambar) mengerahkan semua ahli PAS negeri beramai-ramai ke Munajat Perdana pada 1 Jun ini di Alor Setar, Kedah untuk mendapatkan sentuhan terakhir sebelum menempuh Pilihan raya Umum ke-13 nanti.

Perhimpunan itu katanya, amat penting kerana pemimpin utama akan memberikan tips bagaimana untuk berhadapan dengan serangan Umno dan Barisan Nasional (BN) terhadap negeri yang dikuasai Pakatan Rakyat.

"Semua ahli PAS Pulau Pinang wajib hadir ke Munajat Perdana di Stadium Darul Aman kerana di situ suntikan terakhir akan diberikan oleh kepimpinan tertinggi PAS.
“Kesannya semua ahli akan bekerja kuat selepas ini bagi memastikan sasaran kemenangan dicapai sehingga membolehkan pendakian ke Putrajaya bersama Pakatan Rakyat," jelasnya ketika dihubungi.

Di Pulau Pinang, ujarnya pertambahan kerusi PAS memang diperlukan untuk menguatkan kedudukan dalam kerajaan negeri maka satu lonjakan perjuangan dikehendaki terutama jentera di Dewan Undangan Negeri (Dun) yang PAS tandingi.

"Kerjalah untuk menikmati perjuangan kerana kemenangan itu memberikan kekuatan semangat melumpuhkan Umno dan BN," jelasnya yang juga Adun Permatang Pasir.

Harakah Daily

Tiada ulasan: