08 Mac 2009

3.19 pm : Polis tembak gas pemedih mata dalam Masjid Negara.



Sekarang polis tembak gas pemedih mata dalam masjid negara.Semua berkumpul dalam masjid negara.

Sekarang suasana huru hara .....Pedih mata.... Budak kecil yang berteduh dalam masjid pun terkena semburan gas pemedih mata. Pemuda Besut.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sah. Polis kita sama je seperti tentera zionis! Buktinya .... jika polis kita beragama Islam (berdasarkan pada logo yang ada kalimah Allah & Muhamad) sudah tentu wajib menghormati masjid!!!

Dengan perilaku sedemikian adalah disyorkan PDRM jangan lagi menggunakan kalimah2 mulia itu dalam logo kebanggaan mereka di masa akan datang. Guna saja lambang yang sesuai dengan prinsip mereka le ni!!!

Tanpa Nama berkata...

dasar kurang diajar...memang DA BUTA MATA HATI...MASJID PUN NAK HENTAM KE,HAH??X PAYAH MARAH KAT ZIONIS LA KLU SENDIRI PUN DA MCM YAHUDI..UMNO LAYAK MCM YAHUDI...
PRU13 KASI BUNGKUS LA PEMERINTAH CAMNI...

Tanpa Nama berkata...

Perangai sebiji macam Zionis puak-puak ni. Ganas dengan orang tua, budak kecil,orang dalam tahanan, wanita Mongolia - semua orang yang tak bersenjata dan tak boleh melawan. Dulu serang orang kampung Memali, sekarang habis di mana-mana orang awam diserang. Tapi kalau penjenayah? Huh!
Tunggulah pembalasan dari Allah Ta'ala. Antara lambat dan cepat saja.

Tanpa Nama berkata...

apa salah kami sehingga diperlakukan sebegitu rupa.kami cuma inginkan hak bahasa kami dan agama kami dilindungi.dimana keadilan yang sepatutnya menjadi milik kami.butakah pemimpin-pemimpin melayu yang telah dilantik dalam memperjuangkan hak-hak rakyat bawahan seperti kami.bodoh sangatkah pemimpin-pemimpin kami sehingga hal-hal begini memerlukan campurtangan yang dipertuan agong / sultan/ raja. jika beginilah lagaknya, lebih baik kita kembali kepada kepimpinan zaman sebelum penaklukan british. biar raja memegang seluruh kuasa.

Tanpa Nama berkata...

aku rasa la..x payah tunggu PRU-13...ramai pakat2 rakyat malaysia seluruh negara jatuhkan kerajaan serta desak PM bubarkan parlimen..wat PR dalam masa terdekat ni..nak tunggu lagi 4 thn, habisla Malaysia ni ranap dek pemimpin2 x bermoral..

Tanpa Nama berkata...

saya setuju dengan cd...
lebih baik raja pegang balik kuasa memerintah...
pilih raja melalui musyawarah....
takdela macam sekarang ni...