05 Mac 2009

Gambar banjir di KL selepas sidang di Perak.

Berikut ini saya terbitkan 6 keping gambar yang dihatar oleh seorang rakan seperjuangan untuk menjadi tontonan kita semua.Menurut pengirim ini adalah gambar yang diambil disekitar PWTC.

Seakan ianya berlaku beriringan setelah rakyat Perak menintiskan air mata menyaksikan kezaliman parti cap kati merampas kuasa dan kemucaknya menghalang ADUN Pakatan Rakyat untuk masuk Dewan. Berlakulah banjir di Kuala Lumpur.
















18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Allah Maha Besar

ARIF ZARIPIN berkata...

salam alaik...teruk betul banjir semalam...

Tanpa Nama berkata...

Salam...pasti ada hikmah di sebalik kejadian...antara DUN Perak dan PWTC..Hanya Allah yang mengetahui..Allahu Akbar 3 x

akulani berkata...

allah maha besar

http://cartips2u.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

....salam! YB and his blog visitors, hanya golongan yang merasa bahawa diri mereka sentiasa berada dalam satu pengawasan/pemerhatian Yang maha berkuasa,maha mengetahui,maha melihat, maha mendengar sahaja apabila nampak suatu kajadian lalu terfikir bahawa adakah itu merupakan peringatan/amaran daripadaNya. Benar ! setiap kejadian sama ada kecil atau besar adalah bukti kewujudan dan keebesaraNya.
Insaf lah wahai PENGUASA ZALIM! kamu sedang diperhatikan,doa golongan yang kau zalimi sedang dipertimbangkan, insaf lah sebelum terlambat!
Allahu Akbar!!!

Tanpa Nama berkata...

bawak banyak beristighfar dan berselawat semoga diberi ketenangan hati dan dilindungi Allah. Jangan ikut hati dan perasaan kerana parti politik. kita hidup bukan kerana parti politik tetapi untuk beribadat kepada Allah dengan ikhlas seikkhlasnya. kalau dah disebabkan parti anda akan rugi seruginya. Ingatlah nik aziz dan pemimpin politik pas yang kita sanjung puja belum tentu dapat masuk syurga. hanya Allah saja yang tahu adakah ini untuk Allah semata... jangan tertipu.... takbir

Unknown berkata...

Kuasa ALLAH mengatasi kuasa mahlukNya.. kalo kita mampu menghalang keadilan dari bersidang...untuk rakyat jelata.. tpi manusia tak mampu menghalang kuasaNya..

Doa org yang zalim tiada hijab pada sisi Allah.. meskipun dia bukan islam.. sebab Rasulullah pesan ..jauhila kamu dari doa2 org yg dizalimi.. kerana tiada hijab

Tanpa Nama berkata...

...ELLO! tanpa nama 23:17:00 , orang berpolitik untuk membela kebenaran kerana Allah, bukan macam orang umno berpolitik untuk perut dan bawah perut je, menindas golongan yang lemah,membolot khazanah negara tanpa batas,syurga neraka milik Allah tapi dia dah jelaskan ciri ciri golongan yg mana dapat neraka , yg mana pula dapat syurga. tak faham ke?

Tanpa Nama berkata...

Tu baru Allah tunjuk sikit jer. Sepatutnya puak-puak munafik United Monkey National Organization nie dapat lebih dari tue. Apa pun, Allah Maha Adil pada hamba-Nya yang dizalimi...

Tanpa Nama berkata...

salam,tak kena mengena pun banjir kat PWTC dengan cite di Perak,mmg di KL musim hujan lebat sekarang nie...tempat aku pun hujan belah petang sgt lebat ,cuba la idea yang bernas kalau nak buatkan perbandingan.

Tanpa Nama berkata...

Orang mnufik tak nampak ianya bala Allah ...sombongnya..

Tanpa Nama berkata...

Rasulullah dan para sahabat juga berpolitik. Sebab itu mereka memegang tampuk pimpinan. Kalau setakat nak beribadat tak perlulah mereka berhijrah ke Madinah untuk menegakkan negara Islam yang pertama, lengkap dengan perlembagaan serta perundangan menurut Al Quran dan Hadith.

Tanpa Nama berkata...

Apa dah jadi dengan TEROWONG SMART? Lupa nak buka pintu air ke?

Tanpa Nama berkata...

tentera Allah dimana2...

Tanpa Nama berkata...

Allah Maha Besar!!
Mungkin akan datang bala yang lebih dasyat lagi

Tanpa Nama berkata...

Budak sungkai, perak

TEROWONG SMART dah tak smart lagi... kutip tol lagi untung daripada bagi ayaq lalu... keh..keh..keh...

Tanpa Nama berkata...

jangan babitkan kejadian alam dengan politik..tak baik..
bersimpati kepada mereka yg tidak terbabit dalam pergolakan politik sekarang ini

Dr Ahmad Muhammad Mujahid berkata...

Salam......

Kita tak kata bencana alam tu politik. Yang kita maksudkan adalah bencana alam itu sebagai suatu bentuk peringatan, dugaan, ujian dan petunjuk yang Allah swt nak bagi.

So, sebelum buat ulasan, pi mengaji dulu. Kang tak pasal pasal lak terserlah keduguan sedara tu.