05 Mac 2009

Jumlah pelawat tertinggi kelmarin

Saya membuka kembali analisis pengunjung Blog Cina Islam , untuk kelamarin 3 Mac 2008saya mendapati adalah rekod tertinggi yang dicapai oleh blog kesayangan anda ini.


Page views : 41.169
Visitors : 12.375
new visitors : 3.245

Semasa meletus krisis rampasan kuasa pada 5 Februari merupakan kedua tertinggi setakat ini.

Page views : 38.566
Visitors : 10.113
new visitors : 3.637


Terima kasih dengan setiap kunjungan dari semua peminat blog ini. Juga terima kasih dengan komentar dan nasihat yang membina yang diberikan.

Jumlah keseluruhan"page Views" sudah mencapai 931,000 lebih setakat ini. Dalam waktu yang sesingkatnya Insya Allah akan mencecah angka sejuta. Saya bersyukur dengan jumlah ini kerana semasa saya mulai blog ini pada penghujung tahun 2007 saya mulai dengan angka kosong.

Semuga usaha murni ini adalah satu ibadah dari Allah SWT jua.

20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam, teruskan usaha drs. memberi penerangan kpd kami. skrg ni saya mmg dh tak caya kat MSM.

Tanpa Nama berkata...

Drs,Sumber yg pasti sentiasa dicari hendak yg "peoples friendly" Dak gitu YB? Nona Ratana Chulaborn.

Mohd Isa Abd Razak berkata...

Salam.

Syabas. Teruskan.

Wassalam.

Modern Talking berkata...

blog lebih di percayai dari tv yg bersifat pembohongan.. tapi sayang hanya golongan di bandar dan celik it sahaja yg menggunakan kemudahan internet... klu dpt di perluaskan di kampung2 dan golongan 40-an keatas... Saya yakin.. BN akan tersungkur di pilihan raya akan datang

Tanpa Nama berkata...

Drs,Kelmarin yg sarat memori.Pohon persis monumen demokrasi.Lalu di laman mu ramai bertamu.Mesra dilayani pelbagai informasi Dang Ratna Kesuma.

Tanpa Nama berkata...

Saya suka kombinasi berita terkini dan tazkirah yang menyentuh hati di sini, YB. Syukran!
Muslimat Kuala Kangsar

Tanpa Nama berkata...

syabas drs

Tanpa Nama berkata...

Salam YB, kami mengutamakan berita yg sahih dan benar. Berita siaran media kawalan B End hampeh!!! Teringat komen arwah Ustaz Fadzil Noor dlm satu ceramah belaiau di markaz tarbiyyah taman melewar, bila org tanya beliau kenapa tidak mengikuti berita di tv1,2 atau tv3?? Jawapan arwah Datuk memang tepat & bernas iaitu buat apa nak tengok, banyak berita bohong dan kalau tengokpun bole dosa..hebat!!!

kontraktorwibawa.blogspot.com berkata...

itu lah tanda makin ramai rakyat mencari berita alternatif untuk dibandingkan dengan media pro UBN.
Syabas YB, teruskan usaha murni mu..

Tanpa Nama berkata...

Celakanya B End, media dia control, rakyat disuapkan dgn berita lagha dan tipu. Rakyat jugak dipaksa bayar cukai utk tampung operasi haram mrk. Ingat M'sia ni bapak dia punya ke?!!!Mendidih betul darah aku ni!!!!

PR13 ni wajib kita tumbangkan puak-puak zalim tuu...

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum.... syabas YB atas maklumat dan isu2 terkini yang YB update dalam blog YB nie.bukan apa YB org ramai dah tak percaya media kerajaan sekarng nie,TV,utusan harian dll.banyak putar belikkan fakta.

YB jangan putus asa untuk salurkan maklumat terkini.

Tanpa Nama berkata...

salam...
yb,trima kaseh kerna selalu mengupdate blog..
smoga yb senantiasa istiqamah dlm perjuangan..

Faqih's Politician berkata...

Salam semua! Hidup untuk ISLAM & PAS. Kami warga Kelantan selalu menyokong YB! Allahuakhbar!!!

akulani berkata...

tahniah yb. http://top104u.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

YB...
Bila berita itu betul, tepat dan telus.....
Ianya akan menjadi kegemaran pada pencinta kebenaran....
Media sekarang banyak yang menjadi penipu...
Banyak juga penyampai berita sudah bertukar profesion menjadi pencerita dogeng....yang amat munafik...
Teruskan perjuangan YB kearah mereliasasi kebenaran melalui berita yang sahih..
Kerana berita yang sahih akan lebih dipercayai dan diyakini umat manusia...
seperti pemisah antara hadis yang sahih dengan pencakapan orang munafik...
Berita YB ibarat cahaya didalam kegelapan berita yang fasik, munafik dan menjijikan....

Kami pencinta kebenaran akan terus mengujungi laman berita YB....

-----Minda Tenang----

cakap-lepas berkata...

well done

zu berkata...

rasa bangga dengan semangat Yb..saya sebagai rakyat perak turut menumpang peribadi YB yng tulus iklas...teruskan Yb..pastikan KEBENARAN DITEGAKKAN...

Tanpa Nama berkata...

syabas dan tahniah YB. inilah pemimpin muda yang kita nanti-nantikan. Petik kata-kata TG MB Kelantan....kita boleh terima siapa saja untuk jadi Perdana Menteri asalkan dianya bertaqwa ..tak kira melayu , cina, india atau apa saja bangsa. saya doakan YB terus melangkah ke hadapan dan harapan saya kata-kata TG MB itu akan menjadi realiti....datang ke kelantan hubungilah saya 019-9166189

Tanpa Nama berkata...

Salam,Sejak Blog Cina Islam diutarakan oleh YB dlm program bersama rakyat komentar tidak penah melepaskan walau sehari pun dengan blog yb,ini disebabkan amanah yb sebagai pengerusi BBC(Kelab Penyokong)kerajaan PR Perak,so untuk mendapat perkembangan Politik dan pemerintahan PR Perak tiada yang lebih terkini dan benar jika tidak dari blog yb,Jazakallahukhairal jaza.Sebelum ini YB adalah Setiausaha DPP Perak dan YAB MB adalah Setiausaha Badan Perhubungan PAS Perak.so kemampuan seorang setiausaha tidak lagi boleh dipadang remeh,YB dan YAB MB telah membuktikan PAS Perak telah berjaya mentarbiah dan melatih 2 pemimpin hebat kebanggaan seluruh rakyat negeri..teruskan usaha murni YB dlm menyalurkan maklumat kepengathuan rakyat.semoga jasa YB diberikan pahala yang berlipat ganda dan dirahmati oleh ALLAH S.W.T..Allahuakhbar..Allahuakhbar..Allahuakhbar...Komander Green Alert...

Tanpa Nama berkata...

Saya adalah seorang dari berjuta rakyat Malaysia yang tepaksa melanggan internet kerana tak tahan tengok pembohongan yang disiarkan di tv. Semakin lama pembohongan yang disiarkan semakin jauh dan sukar untuk diterima oleh akal fikiran yang waras, menyerang pihak musuh tanpa memberi peluang musuh membela diri. Sejak langgan internet ni saya dapat cerita yang terkini dan sebenar-benarnya apa yang berlaku tanpa tapisan parti pemerintah. Tapi sayang orang-orang tua dikampung saya hanya mendapat maklumat dari utusan meloya dan berita hairan yang membuatkan mereka tidak tahu siapa yang seebenarnya bersalah dalam rampasan kuasa di Perak sekarang ini.