05 Januari 2012

Rayu isteri, anak pulang

11 Safar 1433H. [MOD] -

PONTIAN - Seorang suami merayu isterinya yang menghilangkan diri sejak sebulan lalu pulang semula ke rumah dan kembali ke pangkuan keluarga.

Go Chin Chai, 34, berkata, isterinya, Truong Thi Huyen, 25, dan anak perempuan mereka, Go Xin Chun, 4, didapati tiada di rumah sebaik sahaja dia pulang ke kediaman mereka pada 8 Disember lalu.

Dia yang bekerja sebagai mekanik berasa bimbang dengan keadaan isteri dan anak, tambahan pula tiada sebarang khabar diterimanya sejak ketiadaan mereka di Taman Pontian Jaya.

"Saya buntu memikirkan perkara ini dan tiada sebarang pergaduhan atau berselisih faham berlaku sebelum mereka kejadian itu," katanyayang ditemui di Pusat Khidmat Masyarakat Ahli Parlimen Tanjung Piai, Taman Kota Mas di sini.

Katanya, isterinya yang merupakan warganegara Vietnam itu tidak mempunyai ramai kenalan di sini, sekali gus membuatkan dirinya bertambah khuatir dengan keselamatan mereka.

Dia sangat bimbang sekiranya sesuatu yang buruk berlaku kepada anaknya memandangkan tiada sebarang talian telefon diterimanya selain gagal menghubungi isterinya itu.

Sehubungan itu, orang ramai yang terlihat isteri dan anaknya itu menghubungi dia di talian 012- 765 1739

Sinar Harian

Tiada ulasan: