28 Mei 2009

Program Ceramah Di Wisma DAP mendapat sambutan luar biasa


IPOH, 27 Mei :- Program ceramah di Wisma DAP sempena Program Puasa Sunat dan Mogok lapar mendapat sambutan luarbiasa penyokong Pakatan Rakyat pelbagai bangsa sehingga kehadiran tidak dapat ditampung oleh ruangan wisma yang agak kecil menyebabkan melimpah sehingga kebawah. Setiausaha DAP Perak yang juga MP Taiping , Nga Kor Ming menyalahkan pihak keselamatan yang tidak membenarkan program tersebut ditempat terbuka namun hanya dapat dilaksanakan dengan aman ditempat yang sempit itu.

Barisan penceramah yang menyampaikan ucapannya pada malam tadi ialah Ketua Parlimen DAP Y. Lim Kit siang, Pengerusi DAP Perak, Dato' Ngeh Khoo Ham, ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim, dan ADUN Teja, Chan Lih Kang. Disamping itu Bekas Penolong Setiausaha Dewan Negara Hj. Salleh bakar menyampaikan bacaan sajaknya.

Pada kesempatan yang sama YB. Lim Kit siang telah menyampaikan jambangan bunga kepada 2 wira perak yang telah ditahan reman 3 hari di selangor kerana menghadiri upacara memasang lilin minggu lepas.

YB. Lim Kit Siang

Penyampaian jambangan bunga kepada 2 wira Perak

Pak Salleh menyampaikan deklamasi sajak

YB.Chan Lih Kang

ADUN Titi Serong

Dato Ngeh Khoo Ham.

Tiada ulasan: