06 Julai 2012

Tiga sahabat khayal dicekup

16 Syaaban 1433H. [MOD] -

TAMPIN – Tiga sahabat yang dipercayai sedang khayal di bawah pengaruh dadah dicekup pihak polis dalam serbuan sepasukan polis Bahagian Narkotik Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Tampin di dalam sebuah bilik hotel di Bandar Tampin, awal pagi, 1 Julai lalu.

Dalam serbuan kira-kira jam 2 pagi itu, tiga sahabat iaitu dua lelaki dan seorang wanita berusia lingkungan 23 hingga 34 tahun dipercayai pengedar dadah, ditahan sehingga Selasa depan bagi siasatan lanjut.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Wooi Kooi Cheang berkata, serbuan hasil intipan dan maklumat orang ramai itu disertai 11 anggota polis dari Bahagian Narkotik diketuai Inspektor Siti Abidah Omar.

“Susulan berada dalam keadaan khayal, salah seorang lelaki membuka pintu bilik sebaik anggota polis mengetuk pintu berkenaan. Bagaimanapun, mereka tergamam sebaik sahaja mengetahui bilik mereka dikunjungi anggota polis.

“Bahkan, hasil pemeriksaan, kita menjumpai dadah jenis heroin seberat kira-kira 30 gram yang diisi dalam enam paket dalam plastik lut sinar dan satu tiub serta 1.2 gram dadah jenis syabu yang disimpan dalam laci kabinet meja televisyen,” katanya.

Sinar Harian

Tiada ulasan: