02 Mei 2013

Bukti Mengapa Ku Nan & UMNO Wajib Ditolak!

21 Jamadil Akhir 1434 H. [MOD] -

Alahai lagi parah....bagaimana dikatakan mahu menjaga aqidah umat Islam kalau tidak mahu menggunakan walau sepotong pun ayat Al-Quran sebagai panduan? Bukankah al-Quran dan As-Sunnah itu adalah panduan kepada umat Islam termasuk kepada parti Islam dan orang-orang Islam?

Kalau begitulah rupa dan gayanya Umno dalam kerja buat politiknya maka tidak peliklah selama ini Umno sentiasa membuat kerja yang mengarut, melampau, sesat barat yang banyak menyalahi hukum-hakam Islam dalam mentadbir negara!

Nampaknya Setiausaha Agung Umno ini masih berbelit dan dibelit oleh pegangan "Politik Suku Agama Suku" partinya lagi! Kesian!

Ulasan GB

Maaf cakap ler, rata-rata pemimpin UMNO ini buta AL-Quran.

Itu sebab mengapa apabila bercakap bab agama, terserlah kejahilan masing-masing.

Kemudian bagaimana mahu memimpin umat?

4 ulasan:

Unknown berkata...

JIKA SUKA MENGATA ORANG.
SUKA MENGHINA ORANG.
MENGANGGAP DIRI LEBIH ALIM DARIPADA ORANG LAIN.

ORANG LAIN JUGA MELIHAT APA-APA YANG TUAN CATATKAN DAN TUAN CAKAPKAN.

KEBENARAN TUAN AKAN DITENTUKAN PADA 5 MEI 2013.
JADI TERIMALAH DENGAN HATI YANG TABAH.

Unknown berkata...

ini lah yang disebut oleh allah swt lebih teruk dari binatang.

alfaris berkata...

Dah muka2 munafik memang begitu perangai...!!hidup masih sihat...Allah terus bagi rezeki kat puak2 ni...senang lenang...berlambak-lambak duit...tapi confirm hati rasa tak cukup....!!Nak lagi...nak lagi...!! Tapi kerana jahil....mereka tak tau bahawa senang lenang mereka itu adalah istidraj dari Allah SWT!! Allah benci akan mereka justeru Dia terus bagi rezeki..kemewahan supaya puak2 munafik ini terus melupai Allah..dan tiba satu ketika..Allah akan cabut nyawa mereka sedangkan mereka masih di dalam kealpaan...maka terbeliak biji mata melihat apa yg sedang menunggu mereka di alam akhirat!!!

Tanpa Nama berkata...

Pasal tu semua keputusan ikut akal, bila dituduh sesat marah. Satu statement yang memakan diri.