22 Februari 2012

Pemuda PAS Perak perkukuh hubungan dalam Pakatan Rakyat

29 Rabi'ul Awal 1433H. [MOD] -

(IPOH) - Misi Dewan Pemuda PAS Negeri Perak di dalam mengukuhkan hubungan di dalam Pakatan Rakyat terutamanya di Negeri Perak diteruskan dengan mengadakan kunjungan hormat ke Pejabat DAP Negeri Perak bertemu dengan Pemuda Sosialis DAP Negeri Perak kali ini.

Kunjungan diketuai oleh Ketua Pemuda PAS Perak, Zawawi Hassan ini banyak membincangkan kerangka kerja bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke - 13 nanti. Hadir sama adalah Timbalan Ketuanya, Dr Raja Ahmad Al-Hiss; Setiausahanya, Salman Saleh dan beberapa Exco Pemuda PAS turut bersama.

Bagi pihak Pemuda DAP Perak pula diketuai oleh Ketuanya, Wong Kah Woh yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri Kawasan Canning bersama beberapa orang Exconya. Perbincangan mesra tersebut sebahagian daripada pertemuan yang telah dilakukan sebelum ini bersama Angkatan Muda PKR Negeri Perak.

Antara perkara yang turut dibincangkan adalah berkaitan Manifesto Pemuda Pakatan Rakyat Negeri Perak yang akan ditawarkan kepada generasi muda Perak di dalam Pilihanraya nanti.

SAFARIZAL SALEH
Penolong Setiausaha,
Dewan Pemuda PAS Negeri Perak.

Tiada ulasan: