24 Februari 2012

Subhanallah! Pokok Kelapa Bercabang Tujuh

2 Rabi'ul Akhir 1433H. [MOD] -

Sebatang pokok kelapa ditemui mempunyai 7 cabang yang agak pelik. Buah pokok kelapa ni pula dikatakan boleh menyembuh pelbagai penyakit. Jom tengok!

Melayukini.net – Subhanallah! Pokok Kelapa Bercabang Tujuh | Biasanya kita akan dapati sebuah pokok kelapa tidak mempunyai cabang. Mungkin secara kebetulan kadang-kadang kita juga boleh nampak pokok kelapa bercabang dua di tepian jalan atau di tepian kampung-kampung.

Tetapi pernahkah anda melihat pokok kelapa yang bercabang tujuh? Betul, ini merupakan satu fakta dan bukan gambar yang telah diphotoshopkan. Sebuah pokok kelapa telah dilihat mempunyai 7 cabang. Kejadian amat pelik berlaku di sebuah kampung di Indonesia. Seorang penduduk yang namanya dirahsiakan berkata pokok kelapa ini sudah 50 tahun berada di situ.

Dia juga turut menambah buah pokok kelapa bercabang tujuh itu dapat menyembuhkan pelbagai penyakit dan dapat mengelak dari diganggu oleh makhluk halus. Jom tengok gambar pelik pokok kelapa bercabang tujuh ni.

P/S: Tiada yang mustahil dan pelik dalam dunia ni. Yang pelik dan ajaib ialah semua manusia tahu mereka akan mati tetapi tidak berusaha untuk beramal ke arah kehidupan yang kekal abadi itu. Yang paling penting ialah ketaqwaan dan keimanan kita kepada Allah yang dapat membawa kita ke syurga di Hari Akhirat kelak insyaAllah. Wallahualam.

Informasi Malaysia Kini/-

Tiada ulasan: