23 April 2008

Kenyataan siapa yang paling berasas ?

Ketua Pemuda UMNO Perak mengulas laporan akhbar berbahasa Inggeris hari ini bahawa Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri mendapati sesetengah keputusan kerajaan terdahulu tidak adil dan merampas kepentingan pihak lain. Katanya, MB Perak perlu membuktikannya dengan fakta dan tidak melemparkan batu sembunyikan tangan apabila menuduh kerajaan terdahulu melaksanakan projeknya secara tidak adil dan merampas hak orang lain.''Saya mahukan bukti, projek apa yang menindas orang lain dan apa yang tidak adil dalam keputusan kerajaan terdahulu?"


Secara mudah kita sangat yakin dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh MB Perak kerana ianya berdasar dan bersandarkan kepada fakta-fakta dan fail-fail keputusan yang telah dilakukan oleh kerajaan yang lepas.


Yang tidak masuk akal ialah apakah asas dan fakta yang dipertahankan oleh Zainol yang menunjukkan seolah-olah beliau duduk semenja dengan exco yang lepas untuk membuat keputusan. Selayaknya yang memberi komen dalam isue ini adalah bekas MB yang lepas dan exco-exconya. apakah posisi Zainol hingga jadi" macam kaduk naik junjung ?"

Tiada ulasan: