22 Jun 2008

Majlis perkahwinan anak MB Perak meriah.

IPOH, 21 Jun : - Pimpinan PAS Pusat, PAS Negeri serta Exco dan Adun Kerajaan Pakatan Rakyat Perak hadir menyerikan majlis perkahwinan anak Menteri Besar Perak, Dato' Seri Mohammad Nizar Jamaluddin, Faatihah dengan Muhamad Hazimin hari ini di Kediaman Menteri Besar Perak dekat sini mulai jam 12.00 tengah hari hingga 4.00 petang.

Majlis pernikahan telah berlangsung malam tadi di Kediaman Menteri Besar yang dilakukan oleh Menteri Besar sendiri dengan dibantu oleh Pegawai Nikah Pejabat Agama Islam Perak.

Tetamu kehormat di majlis tersebut ialah Raja Di-Hilir, Tengku Raja Jaaffar Raja Musa dan isteri, Setiausha Kerajaan Negeri Perak, Dato' Dr Abdul Rahman Hashim dan Pegawai Tinggi Kerajaan.

Presiden PAS Pusat, Dato� Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang, Naib Presiden PAS merangkap Pesuruhjaya PAS Perak, Haji Ahmad Awang adalah di antara 5,000 orang tetamu yang hadir.

Majlis kemuncaknya berlangsung di Dewan Besar depan Kediaman MB pada jam 12.00 tengah hari tadi dimana para undangan dan pasangan raja sehari berada di majlis Jamuan yang diiringi Menteri Besar Perak dan keluarga.

1 ulasan:

Hebatnyer Melayu berkata...

Salam..........

Perkahwinan anak menteri besar dengan anak setiausaha UMNO cawangan Pekan Titi Serong. itu menunjukkan cinta tidak mengenal politik tetapi manusia menjadikan politik tempat bermusuhan.