16 Jun 2008

Ust. Norazli : Pemuda Pakatan Rakyat akan pertahankan Kerajaan Perak.

IPOH, 15 Jun :- Pemuda Pakatan Rakyat yang terdiri dari PAS, DAP dan PKR akan mempertahankan Kerajaan Negeri yang ada sekarang, Demikian antara kenyataan akhbar yang diberikan oleh Ketua Pemuda Pas Perak, Ust. Nor Azli Musa selepas upucara peresmian Muktamar Pemuda Perak yang diadakan di Dewan Saidina Abu Bakar, INTIM, di sini hari ini.
Sidang akhbar selepas peresmian Muktamar.


Beliau menjelaskan kehadiran kaum Tionghua dan ADUN DAP termasuk dari Canning yang merupakan Ketua Pemuda DAP Perak telah menunjukkan berlaku kerjasama yang baik antara parti-parti dalam pakatan Rakyat sekaligus menafikan pandangan orang-orang Melayu yang belum memahaminya.

Jelasnya pemuda PAS Perak akan mengadakan sambutan jubli emas sempena 25 tahun keujudannya da tarikhnya dijangka selepas Muktamar PAS Pusat yang akan diadakan di Perak pada ogos nanti. Sesudah itu Pemuda Pakatan Rakyat Perak akan mengajurkan himpunannya.

Selain itu jelas Ust. Nor Azli, Pemuda PR akan turun mengadakan "roas show" bagi menjelaskan kepada rakyat bagi menangkis semua dakwaan yang tidak benar mengenai Kerajaan Negeri Perak.

Tiada ulasan: