12 Oktober 2008

Dr. Mujahid masuk hospital

PARIT BUNTAR, 11 Okt. : Ahli Parlimen Parit Buntar, Dr Mujahid Yusof Rawa telah dimasukkan ke Hospital Pulau Pinang petang semalam.

Yang Dipertua PAS Parit Buntar, Haji Harun Hashim memberitahu dalam ceramah umum Dun Titi Serong malam tadi bahawa Pengarah Lajnah Perpaduan Nasional itu telah ditahan oleh doktor untuk rawatan selanjutnya semasa datang untuk mendapatkan rawatan sakit luar di hospital tersebut.

Walau bagaimanapun, Haji Harun menasihatkan rakyat supaya jangan bimbamg kerana Dr Mujahid dikatakan hanya didapati mengidap asma di mana beliau memerlukan banyak rehat.
Sebelum ini, Dr Mujahid telah menemui kemalangan jalan raya dalam perjalanan dari Pulau Pinang ke Jamuan Hari Raya Aidilfitri di Pusat Khidmat Masyarakat, Titi Serong dekat sini pada 5, Oktober lalu. Tetapi beliau telah selamat dan sejam kemudian beliau berada di majlis tersebut.

Ketika ditanya, Haji Harun menjelaskan Dr Mujahid masuk hospital semalam tiada kaitan dengan kemalangan itu, tetapi penyakit asma itu dikatakan selalu mengggangunya.

Sehubungan itu Haji Harun meminta orang ramai agar berdoa supaya Dr Mujahid cepat sembuh dan kembali berdepan dengan rakyat di Parlimen 13, Oktober ini.
Sumber :http://paritbuntar.pas.org.my/index.php?option=com_content&task=view&id=1013&Itemid=2