10 Februari 2009

Malam tadi YB. Roslan hadir dalam ceramah rumah MB.

Kelmarin saya bersama dengan Yb.Roslan Shaharum di Kediaman MB, dia berada disini sehingga habis ceramah pada malam tadi pada jam 12 malam.Beliau duduk di beranda atas kediaman MB bersama kepimpinan parti yang lain yang menjadi pentas ceramah.

Semasa makan tengah hari saya dan kawan-kawan lain ada bertanya dengannya mengenai jawatan yang dipegangnya sebagai Pengerusi yayasan Perak. Dia jelaskan kepada kami keretanya sudah diarah diserahkan balik dan dia lakukan beberapa hari lepas.

Saya sejak akhir-akhir ini banyak kali bertemu dengan beliau dalam keadaan kami sama-sama mempertahankan Kerajaan negeri Perak Pakatan Rakyat.

Al Fatihah....

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam tuan,

sebagai anak kelahiran perak pohon tuan sampaikan pesanan ini kepada pimpinan pas, saya calonkan YAB Nizar sebagai calon MP Bukit gantang.

Harap tolong sampaikan. TK

Mohd Hafizan Mazuki berkata...

mohon cadangan supaya YAB nizar sbg calon bukit gantang...nama yang mungkin boleh dipertimbangkan ustaz ahmad awang, dan ustaz norazli

Tanpa Nama berkata...

Saya juga setuju YAB Ir.Niza sbg calon MP tu

Tanpa Nama berkata...

Jangan aggresif bercakap tentang calon.Kita kena menyusun gerakerja dengan betul dan serahkan kepada kepimpinan menentukan siapa calon.

macammana SPR puas hati? Tentukan tarikh pilihanraya dan kami dari Terengganu taksabar untuk bekerja.

Takziah