22 Februari 2009

Pejabat MB murung dan sepi.

IPOH, 21 Feb.:- Keadaan Pejabat Menteri Besar sesudah rampasan kuasa menyebabkan suasana selama ini yang ceria menjadi murung dan sepi. Tidak ada temujanji dan kunjungan hormat oleh tamu untuk ucap tahniah kepada Menteri Besar Kudeta. Demikian ulasan dari Setiausaha Politik kepada YAB Menteri Besar Perak, Ust. Misbahul Munir Masduki dalam majlis Kesyukuran sempena perpindahan Keluar YAB MB dari Kediaman rasmi di sini..

Majlis yang dimulai dengan Tahlil dan doa selamat yang diketuai oleh Ust. Hj. Ahmad Awang. majlis itu itu dihadiri sama oleh YAB Menteri Besar Perak, Exco Agama, Hj. Zainuddin Yusof, ADUN Titi Serong, Khalil Idham Lim, Pengarah Pilihanraya PKR Perak, Hj. Ismail Yusof, Ketua Pemuda PAS Perak, Ust. Norazli Musa, dan lebih 500 orang hadirin lain.

Ust. Misbah juga mendedahkan maklumat bahawa pejabat Menteri Besar telah ditukar karpet dan perabutnya. Sedangkan semasa kita masuk dulu kita berjimat dengan mengguna yang sedia ada.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam..dah dasar perompak..tak leh sorok perangai perompak lambat laun terbuka..cuma mufti kite tu..belajo ugama islam tinggi2..tah2 beli sijil..sijil letak di dinding...ilmu ikut pulus..projek..tanah...pangkat..

Tanpa Nama berkata...

Aku tak suka korang kutuk mufti dan heret beliau dalam kancah politik. Petikan temubual di TV tu bukannya boleh pakai. Lebih baik halakan serangan untuk BN je. Mufti ni, kalau pakatan perintah balik besok, mufti tu jugak la yang kita ada. Sabar...

Tanpa Nama berkata...

KAU Anonim JGN MEYIBUK KAT SINI LAH...PERGO JAUH2 NAMPAK KAU NI UMNO TOTOK...

Tanpa Nama berkata...

Salam ore klate....hebat demo nih..
kawe tabik...tapi boleh bersabar sikit...sahabat kita tu bagi pandangan beliau,demo terus cop dia ore umno..demo tu ahli pas atau pakatan????

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum..
pade-pade la balohnyo..
patutnyo di saat-saat gini kito keno bersatu..
jange dok panah lain sangat..pah bilo nk lesai..
pemimpin x rugi gapo..sek dio sumo guno pitih rakyat..nayo ko rakyat hok dok bawoh ni..

sb putrajaya

Tanpa Nama berkata...

kawe GERAKAN, x gerok x make lah hee...hee...

Tanpa Nama berkata...

biasanya rumah org bela hantu raya, orang ramai takut nak pergi

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan boneka. Takde 'telor'...Semoga dilaknati Allah...

Tanpa Nama berkata...

dato' harun din pon sanggah dato' harun sani...

Tanpa Nama berkata...

Dato' Harussani pun hampa kata tak betui, lani hampa aje betui, Nik Aziz semua orang tabik tapi sejak hampa duk dengan PKR dan kawin dengan DAP ni, Nik Aziz pun aku tengok karut juga dah. Taubat la ooi, kalau kena kat hampa orng ni tak betui orang tu tak betui tapi bila orang lain lagi lah hampa je betui. Hampa main politk kotoq tak apa orang lain tak lih, payah macam ni. Pas pun cakap belit-belit sana belut sini, tak tau lah apa nak jadi. orang nak perintah hampa nak perintah tapi apa satu pun tak tau , tau balun orang aje. Tentu hampa ingat aku ni orang UMNO, tu... lah hampa kalau orang kritik sikit marah , aku ni tok moyang, nenek , atuk , bapa dan aku sendiri pas kena ubah lah peragai itu, taik judi pun ada dalam pas, bukan semua pas betul. Aku ingat masa pas tak campur dengan PKR dan DAP orang melayu lagi suka ni bila hampa campur dan PKR/DAP hampa lagi teruk dari UMNO/BN. Macam ADUN Titi Serong, ooi punya lah menyombong, jangan macam tu tengoklah sama orang pas yang tua-tua dan hormat lah sikit jangan jadi macam kera duku, perbetul dulu dengan pas kawasan yang aku tenguk tak gam dengan hang pasal apa, dengan AP Pbuntar pun tak gam payah lah . Hidup PAS dan hidup Islam yang sumbong mampuh pi la.....