09 Mac 2009

Ucapan YB. Nga Khor Ming.

Malam ini adalah malam bersejarah kerana inilah tahun pertama Pakatan Rakyat menyambut ulang tahun pertama menang di Perak.

Beliau menceritakan sikap bertamadun UMNO yang menghalang wakil rakyat untuk bersidang secara sah.

Di Perancis gelangang tenis pernah dijadikan tempat bersidang, kerana itu sidang di bawah pokok di Perak adalah sah, katanya.

Nga juga menegaskan DAP akan sokong 100 % calon PAS selagi ada langit dan bumi, kami telah menyediakan 100 orang petugas khusus untuk membantu jentera pilihanraya.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

teruskan perjuangan

Mamamat berkata...

Salam YB
Tima kasih atas laporan semasa. Saya tidak berkesempatan ke sana malam ini.
Insya Allah PR akan berjaya di Perak

Tanpa Nama berkata...

Drs,Kita masih ingat lagi MB Pulau Pinang YB Lim Guan Ng menaja bannner besar sewaktu PRK Kuala Terengganu,Hal ini khabar nya amat dicemburui BN. Nona Ratana Chulaborn

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah. Memang wajar DAP memberikan sokongan 100% kepada PAS. Apabila kita berpegang kepada Islam, non Muslim pun dapat melihat keindahan dan keadilan Islam secara praktikal. Walaupun baru sahaja berkhidmat, ADUN-ADUN PAS telah menunjukkan kewibawaan, ketenangan dan kejujuran. Mari kita bersatu dan 'tendang keluar' puak-puak yang gila kuasa dan gila dunia ini!
Dalam PAS pula, kita ada ramai ahli yang telah ikuti tarbiyyah dan sanggup berkorban sekian lama tanpa mengharapkan ganjaran duniawi. Dalam pemilihan, mari kita pilih ahli yang takutkan Allah, yang pentingkan Islam bukan parti semata-mata. Jangan biarkan PAS menyerupai UMNO!

Tanpa Nama berkata...

islam utk seluruh alam.non muslim sangat menghormati pemimpin dan ahli PAS kerana sentiasa berpegang teguh pada ajaran islam. mereka tertarik melihat keperibadian org2 PAS yg sederhana dan tawaduk.kesetiaan ADUN PAS perak kepada pakatan rakyat disaat2 genting baru2 ini sangat dikagumi...PAS FOR ALL.