29 Mei 2009

Ucapan DS. Nizar.

Bersyukur kepada Allah selepas 3 hari puasa sunat dan mogok lapar hari ini sampai kepada penghujungnya, walaupun UMNO dan BN memainkan sentimen orang Melayu melalui mufti yang kononnya bertentangan Islam namun gagal.

Saya ucapkan terima kasih kepada semua yang mengambil bahagian.

Dalam tempoh tiga hari ini kita menghadapi halangan dari polis yang menghalang progranm sehingga mereka ditangkap dan dibawa kebalai.

Beliau menjelaskan pada pagi tadi pimpinan PR berada di Pasar mengelembu yang mendapat sambutan menggalakkan dari rakyat menyokong Pakatan Rakyat.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bersyukur kepada allah selepas mogok lapar? Apahal ni?

masuksuku berkata...

Salam DS nizar dan YB.Tahniah kerana berjaya ..apa pun yang orang perkatakan..biar saja ..asal niat kita di ketahui Allah..yang musykilnya sekarang..berpuasa pun yang di perintahkan oleh Ugama kita pun tak boleh..jadi cerita besar..buat sembahyang di mesjid pun pernah di halang gara gara politik..depa tak tau ke depa tu menghina Allah sebenarnya..dan yang tidak sedar diri terus mengikut saja..memanglah Allah tiada tangan yang boleh memberikan duit yang amat di dambakan oleh sesetengah fahaman politik secara tunai..apa pun..tahniah untuk pemimpin pemimpin PR negeri perak..perlu banyakkan ceramah kerana ada manusia yang tidak mengetahui keadaan sebenar yang berlaku dan masih lagi bercerita yang tidak pasti..PRU ke 13 lambat lagi..mungkin bila sampai nanti perak dah musnah dah.semua dah kena kaut oleh orang tertentu..yang penting adalah ingatan kita pada ALLAH.

yes berkata...

Orang UMNO memang bersyukur ketika kenyang sahaja. Sebenarnya di setiap saat memang panyak perkara yang kita harus bersyukur.

Itu lah, puak UMNO di suruh dengar ceramah ugama tak mahu pergi, yang minat hanya pada jom heboh. Bila sehari suntuk pergi jom heboh,memang tak ada tenaga nak pergi kuliah ugama lagi.

ubatkuat berkata...

AKU TENGOK BUDAK 3 SUKU TANPA NAMA NI MACAM TAK KENA JE APEHAL,,ADA SESIAPA YG BOLEH MENENGOKKAN DIA KEJAP TAK,,AKU NAK CALL HOSPITAL BAHAGIA TANJUNG RAMBUTAN UTK SELESAIKAN MASLAH MENTAL BUDAK NI