11 Jun 2009

Shukery Hashim meninggal dunia

Ahmad Baei Jaafar

Pelakon terkenal Sdr. Shukery Hashim (55) telah meninggal dunia di Hospital UKM Ceras jam 01 tengahari semalam akibat penyakit kanser pankreas. Saya mengambil kesempatan ini mengucapkan takziah kepada isteri Allahyarham Puan Fatimah Mohd Desa, semoga dia boleh bersabar dan tenang menghadapi ujian ini. Allah sayangkannya lalu mengambilnya di saat ini.

Allah selalu mengingatkan umatnya bahawa setiap yang hidup dan bernyawa pasti akan mati. Jadi beruntunglah mereka yang sudah bersedia ke arah itu. Taubat daripada dosa itulah antara persiapan yang harus diberi keutamaan dalam hidup.

6 ulasan:

Sahabat berkata...

"Bismillahirahmanirahim"

salam takziah buat keluarga Allahyarham..

semoga rohnya dicucuri rahmat & diampunkan dosanya..

Al-Fatihah..

Tanpa Nama berkata...

Takziah dan al fatihah.adakah shukry adik kpd rogayah hshim ,juruhebah RTM, anak pak hashim guard RTM, orang asal langkawi

Krai Utara berkata...

takziah

Collecting Blogs
Para blogger yang dihormati,

Saya sekarang dalam proses menyenaraikan blog2 mengikut kategori masing-masing. Jika anda berminat untuk memaparkan blog anda disini sila tinggalkan maklumat berikut.

terima kasih, diatas sokongan.

I am currently collecting blogs from All Around Malaysia. If you are interested to be listed here, North Krai Latest Blog Headlines lists, kindly leave:

1. Your blog's name.
2. Your blog's url.
3. Your blog's category.

Thanks for support.

ubatkuat berkata...

ASSALAMULAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATUH

BISMILLAHHIRAHMANIRAHIM....

UCAPAN TAKZIAH BUAT KELUARGA ALLAHYARHAM,,

AL FATIHAH

nota untuk Syiah berkata...

salam takziah .. al-fatihah.

ANAK KOMANDO REJ 1 berkata...

TERINGAT SAYA BERTEMU ARWAH SEWAKTU HARI RAYA KORBAN XSALAH SAYA DLM 8 TAHUN YG LEPAS DI MASJID SIMPANG TAIPING PERAK. TERSENYUM ARWAH BERJABAT SALAM DENGAN JEMAAH SELESAI SOLAT...SEMOGA ARWAH TERGOLONG DLM AHLI2 SYURGA INSYAALAH..