14 September 2009

Perihatin : ADUN Titi Serong tetap sampaikan elaun bulanan kepada kakitangan nya yang terlantar sakit.

Drs. Khalil dan isteri dengan serius mendengar penjelasan dari keluarga Abdullah dalam kunjungan tersebut.


TITI SERONG, 13 Sept.:- Seorang kakitangan di Pejabat Pusat Khidmat ADUN Titi Serong, En. Abdullah Sani telah mengalami penyakit misteri yang dikaitkan dengan angin ahmar setakat ini. Beliau telah mendapat musibah tersebut beberapa hari sebelum YB. Drs. Khalil berangkat mengerjakan umrah dan beliau sempat dikunjungi oleh ADUN tersebut sebelum ke Mekah.

Sekembalinya Drs. Khalil bersama isterinya beliau telah sempat sebanyak 2 kali menziarahi Abdullah termasuk sekali di Hospital Parit Buntar setelah Abdullah di rawat untuk kali kedua di Hospital tersebut apabila mengalami muntah darah yang agak serius.

Sekarang ini keadaan kesihatannya agak membaik namun masih terlantar dalam keadaan agak lemah dan tidak dapat bercakap.

Namun begitu kunjungan Drs.Khalil bersama isteri pada hari ini bersama semua kakitangan Pejabat Pusat Khidmatnya adalah untuk menyampaikan elaun bulanan kepada Abdullah seperti biasa walaupun pekerjanya itu tidak dapat hadir ke pejabat sepanjang bulan ini.

"Saya pada bulan ini tetap membayar elaun Abdullah seperti biasa dan untuk di bulan akan datang diatas keuzurannya kami akan pertimbangkan bantuan yang wajar saya berikan" Demikian kenyataan ringkas Drs. Khalil semasa ditemui hari ini.

Selain itu beliau juga menjelaskan sangat bersimpati dengan keluarga Abdullah yang hilang punca pencarian sejak Abdullah terlantar sakit dan berharap mereka tetap bersabar dan sama-sama mendoakan supaya Abdullah sempat sembuh.

Abdullah Sani mula berkeja di Pejabat ADUN Titi Serong sejak tahun lepas dan dia dikenali sebagai seorang petugas yang gigih dalam PAS Kawasan Parit Buntar.

"Semuga Andullah cepat sembuh dan dapat bertugas seperti biasa bagi menyara kehidupan keluarganya" jelas Drs. Khalil .


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

moga Allah menyembuhkan penyakit beliau dan beliau dapat bertugas semula. amiinn.. - Neo

Tanpa Nama berkata...

terangnya pakaian isteri yb kita...baguih la contoh tu...elok la kot noo...

Tanpa Nama berkata...

yang disuruh berpakaian warna kelam atau gelap atau tidak terang itu adalah kpd perempuan,supaya trhindar dr apa2 fitnah..tp yg brlaku dan diamalkan?...muhasabahlah....