05 Mac 2010

AHLI PARLIMEN BAGAN SERAI DI DESAK LETAK JAWATAN

18 Rabiulawal 1431H


Kenyataan Media (3 Mac 2010)

Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPN Pk) amat kecewa dengan tindakkan Ahli Parlimen Bagan Serai, Mohsin Fadzli Samsuri mengumumkan keluar daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) sebentar tadi dan menjadi wakil rakyat Bebas serta merta.

DPPN Pk mendesak supaya Ahli Parlimen Bagan Serai, Mohsin agar meletak jawatan sebagai Ahli Parlimen Bagan Serai kerana telah mengkhianati mandat rakyat memilih Pakatan Rakyat sebagai wakil mereka.

DPPN Pk juga meminta supaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat tindakan yang telah dilakukan oleh Ahli Parlimen Bagan Serai, Mohsin sekiranya terdapat sebarang unsur rasuah yang mendorong tindakannya itu.


SALMAN HAJI SALEH
Naib Ketua,
Dewan Pemuda PAS Negeri Perak.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Usah uyoh2 kulaan ko...jika urang tuha tu kada maho malapaskan jawaten to,
Tahaba aja urang tuha tu di Bagan Sarai...timbai ja dalam paret.

Sarek babanar ako manireng urang tuha to.

Suka Katak duduk diam berkata...

Masaaalah...Dulu dia pernah cakap pemimpin yang lompat parti tidak ada prinsip perjuangan, tak ada iman dan tak takut pembalasan Allah di akhirat...Pakcik MP sedarlah umur dah 65 tahun...Tunggu ajal je...Memalukan anak cucu je...lompat melompat ni...Tercalar maruah diri dan keluarga....Nanti kita jumpa di Padang Mahsyar ...angahnyak...jawab le di depan Allah.