01 April 2010

Sidang Media di Wisma DAP : Perkara seperti ini tidak pernah berlaku.

IPOH: Setelah kita masuk ke dewan sekitar jam 10, maka seawalnya ADUN Pantai Resmi membuat usul berdasarkan perintah tetap 2, 3, dan 4. namun Ganesan tidak memeberikan perhatian. Demikian antara penegasan DS. Muhammad Nizar Jamaluddin dalam sidang media yang diadakan di wisma DAP disi sini

Katanya lagi, kita telah bertegang leher kerana kita ingin jelaskan bahawa Ganesan tidak layak menjadi speaker. akibat tidak menghormati namun kita cuba beri kerjasama. Selain itu sesi soal jawab hanya dari jam 10.10 hingga 10.49 habis, ini tidak pernah berlaku.

Sebab lain kami keluar ialah dalam agenda tidak ada perbahasan titah tuanku dan dibantah oleh speaker sivakumar. sya dengan Dato Ngeh bantah dan tidak ada jawapan.Jelas DS. Nizar.

"Maka kami ambil keputusan keluar dewan kerana dengan beberapa alasan kuat tersebut" tegas DS. Nizar.

"Kami mencabar Zambry dan Ganesan, kalau ada perbahasan kami akan hadir esok. malangnya selepas keluar namun tidak dapat disahkan bahawa zambry ada usulkan ada titah ucapan, namun sudah tersangat terlewat. kalau ada sekarang itu sudah terlewat. katanya.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam Yb,

Apa punya banggang speaker haram dan MB Mahkamah ni...nampak sgt takut dgn Adun2 PR, apa nak jd la dgn Negeri Perak ni...

rhc72 berkata...

juak2 umngok ni berani dpn kamera rtm gan tv3 suku je. Klu betul hujah fakta gan DS Nizar mau keras badan msk icu takpun trus mati (cth Abg Zakaria di Sgor dulu)

Tanpa Nama berkata...

nasib baik la yb2 PR ni power2.. klu aku le rasanya, lama dah aku blah dari negeri perak.. tak tahan aku tgk kebodohan dan kezaliman umno keparat ni..

Tanpa Nama berkata...

bia la allah yang menentukan nya
kita usaha la untuk kebaikan bersama

mila berkata...

kalu MB bebal bodoh macam Le***, macamn itu perjalanan DUN PERAK. Adalah lebih baik tunjuk banggangnya dengan menangguhkan shj. persidangan DUN kerana tak ada telor punya MB dan speaker