01 April 2010

Nizar ; Saya simpati dan mohon maaf kepada rakan media.

IPOH : Saya merasa kesal dan memohon maaf kepada semua rakan media yang telah dinafikan hak untuk membuat liputan secara bebas sepanjang sidang DUN kali ini. Sedangkan sebelum ini semasa Pakatan Rakyat memerintah kita telah memberi kebebasan sepenuhnya kepada rakan media , malahan mengadakan siaran langsung setiap kali sidang berlangsung.

Beliau juga mengesahkan bahawa pada hari ini semua talian internet dan pengunaan talifon untuk mengakses twiter, face book dan sebagainya telah di sekat .

15 ulasan:

Geng Muda berkata...

TAHNIAH SULTAN , MB, MUFTI dan SELURUH RAKYAT PERAK KERANA BERJAYA MENGEKALKAN KERAJAAN YANG PANDAI MEMERINTAH MACAM MURID TADIKA KEMAS>>>>>>

www.superbulksms.net/super berkata...

Selagi hak rakyat tidak dikembalikan semula selagi itulah keadaan tidak tenteram ini akan berterusan.. Sedarlah wahai pihak2 yang bertanggungjawab,sesungguhnya rakyat hari ini tidak bodoh,kami menilai dengan akal yang waras,kami langsung tidak mempercayai semua berita daripada tv2 dan akhbar kerajaan..

anakjati Kuala Kurau berkata...

Salam Yb.
Saya mencadangkan ... agar PR menerbitkan sisipan sidang dewan kali ini bagi memberi maklumat sahih kepada rakyat perak. Maklumat beserta gambar2 yang betul perlu disampaikan kpd rakyat jelata.

Tanpa Nama berkata...

Banyakkan bersabar YB2 sekalian. Sesungguhnya Allah bersama orang2 yang sabar dalam membuat kebaikan. Kita doa dan usaha sekuatnya... Semoga keadilan akan tertegak suatu hari nanti.

bkt gantang mali berkata...

geng muda...
pembetulan yer...bukan SELURUH RAKYAT PERAK...
teman sbg rakyat PERAK wlaupun DARUL KARTUN ni trase ngn statement geng muda td...
seolah2 kami yg merelakan negri tcinta kami diperintah oleh bangsat2 UMNgok 2...
kami dah lama nak DUN Perak dibubarkan...

Tanpa Nama berkata...

tahniah juga kpd pr berjaya menjalankan tugas sbg ahli politik sahaja.

Tanpa Nama berkata...

tumbangkan UMNO supaya rakyat lebih aman

Tanpa Nama berkata...

wahai sultan perak, selamatkan negeri perak, kami orang muda dah nak tergelak tengok negeri perak darul ridzuan, dah jadi darul kartun. selamat maruah perak..bubar dun jangan kira kos. daulat kena jaga...malu.malu...nak jadi orang perak. semuanya haram...

Tanpa Nama berkata...

tumbangkan UMNO kalau nak keadilan tertegak di malaysia

Tanpa Nama berkata...

rakyat makin meluat dengan UBN

Tanpa Nama berkata...

UMNO terlalu takut hingga menggunakan seluruh alatan dan tenaga yang ada, macam israel takut rakyat palestin

Tanpa Nama berkata...

Macamanalah orang melayu boleh sokong si Zambry tu?

Tanpa Nama berkata...

apa yang berlaku di dun perak sekarang adalah memaparkan akhlak sebenar para pemimpin umno/bn , yang memerentah mengikut kuasa dan bukan nya mengikut peraturan dan undang-undang. sebab itu mereka terpaksa merampas kuasa demi mengekalkan kuasa mereka, walau pun secara haram. RAKYAT SEMUA boleh lihat apa kah jenis manusia ini? apakah undang-undang yang diterimapakai. SEMUA YANG BERLAKU INI ADALAH DISEBABKAN OLEH UMNO/BN DAN MEREKA YANG ADA KEPENTINGAN (NAJIB, MAHKAMAH , ISTANA, PEGUAM NEGARA DAN AGENSI-AGENSI YANG SANGGUP DIPERKUDAKAN). AYUH RAKYAT SEMUA BERAZAMLAH KITA UNTUK MENGHANCURKAN PEMERENTAH UMNO/BN DALAM PILIHANRAYA AKAN DATANG.

Ledang72 berkata...

utk YB Idham, harap smpikan salam kt DS Nizar. Saya cadangkan kita buat Majlis Baca Yasin mntk umngok n zambry tu lupus dr Perak ni. Bukan ape, org umngok ni tau air yasin je sbb dia org tau bc yasin je, itu pun mlm jumaat (klu buatlah). Org umngok ni lebih takut "pawang gan bomoh" dr takut ALLAH. Tak percaya bo gi tanye umngok Johor (terutamnaye TPM tu)

sungkai mali berkata...

Saya heranlah tengok pak aji umno,sembahyang tonggang tongek tapi tak mahu dan benci pada kumpulan yang nak menegakkan negara islam,masih sokong pada puak sekular.Umno tu sekularlah,pak aji dan orang melayu oi.tak faham faham.