10 Januari 2011

Setiausaha PAS Perak kemalangan di Lebuhraya PLUS.

6 Safar 1432H.
Cina Islam MOD.

SLIM RIVER, 10 Jan.:- Setiausaha Badan Perhubungan PAS Perak, Ust. Misbahul Munir Hj. Masduki (Gambar) terlibat dengan satu kemalangan di Lebuhraya PLUS berdekatan Behrang sekitar jam 5.30 petang tadi.

Dikatakan kereta yang dipandunya yang mengarah ke Ipoh dalam perjalanan balik dari Kuala Lumpur terbabas dalam keadaan hujan yang lebat.

Kenderaan yang dinaikinya mengalami kerosakan teruk namun beliau bersama 2 anaknya hanya mengalami kecederaan ringan.

Ust. Misbah dibawa ke Hospital Slim River sebelum dibawa ke Hospital Ipoh untuk pemeriksaan lanjut lewat petang tadi.

6 ulasan:

Putra IJ80 berkata...

Mula mula Ustaz Ahmad Awang,kemudian X-MB Nizar n yg.nie SU ,

Apa sudah jadi?

Mungkin ada pertunjuk dari Allah yg.perlu di kaji .

Apa pun syukur lah tidak melibatkan nyawa melayang.

Tanpa Nama berkata...

Innalillah..... tidak ada sesiapa berhak menentukan takdir Allah, bagi sesiapa sahaja yang dikasihi oleh Allah maka, merekalah yang paling teru diuji....

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum kemalangan tak kira mangsa.Saya dan keluarga pernah tahun lepas diuji di Lebuhraya Perak.Tayar lori tercabut dan berlari di pembahagi jalan lebuhraya.Alhamdulilllah kami tak bertembung dengan tayar tersebut. Tak tahu lah macamana tayar tu terhenti.Lepas tu kami nak menginap di hotel Hpa Sg Petani.Suami memandu kereta dah lama tak sampai-sampai. Kami telepon kakitangan hotel, mereka beri tunjuk jalan yang betul juga. Lama baru sampai.Sampai ke hotel kami tengok peta di kaunter hotel, tapi kami masih tak faham kenapa kami lambat jumpa. Esok kami keluar untuk mengenalpasti mcmana kejadian semalam.Pun tak jumpa puncanya.Akhirnya kami buat kesimpulan yang kami sudah 'diganggu'.

Tanpa Nama berkata...

firaun bersin pun tak pernah, usahkan kemalangan..... apakah kerana allah redha dan kasih kpd firaun?

Tanpa Nama berkata...

Innalillah.....syukur Ustz Misbah n famili selamat.Apapun berhati2 dijalan raya. Untuk Outra IJ80...............aikk..semacam jer ayat tuu...ada makna tu.....

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah, bersyukur kerana telah diselamatkan Allah dari segala mara bahaya. Setiap perjuangan pasti ada dugaan dan cabaran. sentiasalah kita berdoa spy tidak diduga dgn dugaan yg kita tidak mampu hadapai. semoga ustaz terus berjuang.