23 September 2011

Setelah semuanya gagal,papagomo tuduh anwar minum arak pula.

25 Syawal 1432H. [MOD] -

PUAS sudah Blogger kaki fitnah Papagomo mem`promote'kan bahan lucah ke dalam blognya hanya kerana untuk memberi makan anak bini dengan melakukan fitnah liwat dan video seks terhadap DS Anwar.

Disiarkan gambar lucah Anwar, orang terbayang perwatakan Papagomo. Diterbitkan pula video lucah, datang simpati orang pada Papagomo yang mungkin tidak mendapat didikan agama yang sempurna dari bapak beliau. Video seks hitam putih di dalam bilik jelas kantoi sudah. Timbul pula rakaman CCTV kali ini yang berwarna di muka pintu lift kali. Itu pun tidak jalan, bahkan pendedahan terbaru itu merosakkan kisah video seks hitam putih. Kantoi lagi.

Terbaru di dalam blognya, Papagomo menuduh DS Anwar minum arak pula. Kali ini dikaitkan dengan nama Zaid Ibrahim. Itulah hebatnya Blogger Papagomo di dalam bidang mereka fitnah. Lepas ini percayalah, beliau akan minta Anwar saman beliau sebab beliau tahu beliau `kebal' selagi Umporno berkuasa. Buktinya, telah banyak laporan dibuat terhadap Blogger tiada didikan agama ini namun kesnya terus sepi. Jadi, tidak pelik Papagomo terlalu ghairah meminta Anwar menyamannya.

Oleh: WFAUZDIN NS

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau berak tengah jalan siapa nak mengako

adam berkata...

Tanpa nama berkata.... anda memang sial