18 November 2013

'Saya akan kembali dan kejutkan Parlimen'

14 Muharram 1435H. [MOD] -
Penggantungannya daripada parlimen kerana memperjuangkan apa yang dirasakannya terbaik untuk kepentingan awam dan masyarakat India tidak banyak memberikan kesan kepada anggota Parlimen Padang Serai N Surendran.

"Saya akan terus melakukan apa yang saya buat sebelum perkara ini berlaku. Satu-satunya cara yang tidak boleh saya buat, membangkitkan isu kepentingan awam di Parlimen. 

"Mereka penuh jaya menghalang saya melakukannya."

Naib presiden PKR itu berkata demikian kepada Malaysiakinidalam sambutan hari Deepavali di Bayan Batu yang dianjurkan oleh Timbalan Ketua Menteri Pualau Pinang Rashid Hasnon.

"Saya akan kejutkan Parlimen dengan petisyen daripada rakyat yang terkilan. 

"Akan ada lebih banyak usul tergempar daripada saya, lebih persembahan berhubung masalah rakyat - sama ada isu rakyat tanpa warganegara dengan kad pengenalan merah atau kematian dalam tahanan," katanya .


Malaysiakini

Tiada ulasan: