17 Januari 2008

Gadis Kedah Kalahkan Peragut , Pemuda PAS Kedah Akan Tumbangkan BN

Berita bukan sekadar berita tetapi penulis menganggap sebagai suatu suntikan semangat untuk Pemuda PAS kedah bagi membuktikan keperwiraan dan semangat jihad masing-masing. PR ke 12 yang semakin hampir menuntut tenaga semua pihak khususnya Pemuda PAS untuk bekerja lebih kuat.



Jika seorang gadis yang menjadi mangsa ragut bertindak nekad membelasah lelaki yang cuba melarikan beg tangannya dalam satu kejadian di Kilometer 15, Jalan Putra di Alor Setar semalam, tak kan Pemuda PAS Kedah tidak sehebat gadis ini. Apun boleh jadi, dan mustahil kita tidak mampu berkerja semaksima mungkin bagi menumbangkan BN di Kedah.

Dalam waktu terdekat suatu Majlis Qiyamullail bersama pemimpin PAS Kedah akan diadakan pada 31 Januari 2008 bertempat di Kompleks PAS Kedah, Batu 9. Program bermula jam 12.00 tengah malam dengan alunan zikir, bermunajat kepada Allah, Solat hajat dan amanat pimpinan bersama YB.Ustaz Haji Azizan Razak. Pemuda PAS Kedah kena buktikan mereka boleh hadir dan niat kena Ikhlas kerana Allah.

Baru-baru ini saya terlibat dengan beberapa program ceramah yang dianjurkan oleh Pemuda PAS Sungai Petani dan Pokok Sena. Kekuatan gerak kerja nampaknya ada lonjakan. Lonjakan ini mestilah dikekalkan malah dipertingkatkan.

Seluruh pencinta keadilan sedang menunggu kejatuhan Kerajaan BN Kedah. Sesungguhnya harapan yang tinggi ini mustahil dapat dicapai dengan kerja mudah dan sambil lewa. BUKTIKAN.....



Tiada ulasan: