05 November 2008

Gambar MB bersama Ibu kesayangan

Kelmarin semasa bertemu dengan YAB Menteri Besar di pejabatnya atas urusan Kelab Penyokong Kerajaan Negeri Perak, beliau sempat bertanya khabar mengenai lawatan saya dan isteri kerumah Iparnya di Tapah melihat Ibu mertuanya yang sakit. Saya maklumkan Isteri saya sempat bergambar dengan Ibunya . YAB MB mengatakan ibunya juga berketurunan Cina.

Menariknya pada hari yang sama YAB MB balik ke Kampar bertemu dengan ibu kesayangan, katanya dari situ dia tahu setelah dimaklumkan oleh ibunya saya hadir melawat mertuanya.


Teringat saya ada mengambil gambar pose istemewanya bersama ibu kesayangan yang saya tidak pasti bila diambil. Gambar yang saya terbitkan diatas diambil dari koleksi album yang terletak dimeja tamu rumah Abang Azmi ipar YAB MB.


Mohon izin diterbitkan untuk tatapan umum.