22 Mei 2009

TERKINI : Keputusan jam 3.30 petang esok.

Hakim baru mengumumkan sebentar tadi kewputusan penghakiman akan diumumkan pada jam 3.30 petang esok. Keputusan yang dinanti-nanti itu nampaknya akan berlaku pada hari Jumaat.

Pengumuman itu menyusul setelah kedua-dua pihak dan termasuklah peguam pencelah Ghani Patail mengemukan hujahnya masing-masing dalam prosiding pembicaraan sejak pagi tadi dan bersambung pada sesi petang.

10 ulasan:

zizi3131 berkata...

Insya Allah Malam ini seluruh rakyat buat soal hajat ramai ramai

ali alor setar berkata...

SAMA2 KITA DOAKAN PAKATAN RAAYAT BEROLIH KEMENANGAN INSHAALLAH AMINNNNNNNN.

Tanpa Nama berkata...

Berkat malam Jumaat malam ini mai kita sama2
membaca Yaasin dan berdoa kepada Allah Yang Maha Gagah Perkasa, agar diberi kemenangan kepada DS Nizar, dan dibuka mata hati para Hakim, agar membuat keputusan yang sepatutnya. demi rakyak Perak. .......Takbir Allahuakbar 3 x..aminn yarabalalamin.

Mr Sultonic berkata...

Penguam pencelah ke peguam pencela? Buatlah yang terbaik peguam oi ... salah bicara kt sini kita jumpa di padang masyar nnt di mahkamah Rabbul Jalil. Satu dunia jadi saksi. Wanauzubillahiminzalik.

Mr Sultonic berkata...

Penguam pencelah ke peguam pencela? Buatlah yang terbaik peguam oi ... salah bicara kt sini kita jumpa di padang msyar nnt di mahkamah Rabbul Jalil. Satu dunia jadi saksi. Wanauzubillahiminzalik

kangkalikong berkata...

inyallah,dengan hujah dan fakta yang kukuh dan releven tadi,keadilan akan berpihak pd DSN kecuali ada 'tangan ghaib' di belakang...berserah pada Allah ta'ala..

zizi3131 berkata...

Insya Allah Malam ini seluruh rakyat buat solat hajat dan munajat ramai ramai agar keputusan esok kemenangan di pihak yang benar.

TpK berkata...

Ye lah....sempatle dia org bincg dgn "political master dulu"...hampeh!!

Unknown berkata...

Salam...
bagi sy apa pun keputusan yang dibuat tidak penting kerna mcm2 boleh terjadi malam ini sahaja... mungkin juga 3 orang hakim itu akan di diugut? dan mcm2 lagi perkara boleh berlaku, BN atau PR yang menang, mesti bubarkan DUN, biar rakyat perak yang pilih... bukan Raja atau PM

Tanpa Nama berkata...

Bukan mahkamah penentu sapa MB Perak yang sah dan yang haram. Hanya Rakyat Perak yang layak menghakimi sapa MB pilihan mereka. Yang putih dah namapk putih, yang gelap semakin gelap!! he...he..