04 Jun 2009

69 OKT Sidang DUN 7 Mei Lapor di IPD Ipoh esok.

Kesemua 69 Orang kena Tahan (OKT) pada hari Persidangan DUN Perak pada 7 Mei lepas akan melapor di IPD Ipoh pada jam 10.00 pagi esok. Mereka adalah Ahli Parlimen, ADUN dan penyokong Pakatan Rakyat yang berada diluar dewan pada hari persidangan..

Saya akan berada di lokasi esok hari untuk memberi sokongan kepada mereka yang berkorban demi menghidupkan demokrasi yang telah dimatikan di Perak dan di Malaysia. Sekaligus saya akan menghatar berita-berita terkini untuk tatapan anda dalam blog Cina Islam.

Kepada seluruh penyokong pakatan Rakyat yang berkelapangan, saya menyeru supaya hadir sama untuk memberikan sokongan kepada OKT tersebut.

3 ulasan:

Mohd Hatta berkata...

kebenaran akan dibuktikan akhirnya, insyALLAH

Tanpa Nama berkata...

BANGANG!!!!

Tanpa Nama berkata...

DALAM MEMBENTERAS KEZALIMAN PERKARA YG PERLU ADA ADALAH SABAR DAN STRATEGI BERKESAN UTK MELUMPUHKAN KEZALIMAN INI. BAGI PENCACAI UMNO PD MEREKA MEREKA OKJE TAPI MEREKA XFIKIR KEZALIMAN ISATU TERANG2 BERMAIN DIMALAYSIAINI. LIHATLAH 7 THN DIPENJARA TANPA BICARA. ADA 1 KWN SAYA DITAHAN ISA KERANA DISYAKI JI. ISTERINYA ORG FILIPINAJE DAN DIA PERNAH BELAJAR DI SANA LALU DITAHAN SEBAB DISYAKI