19 Ogos 2009

Latest Pictures of Makkah, Saudi Arabia

Oleh : msa.ksa.

























14 ulasan:

Pemburu Syahid berkata...

Salam YB,

Mohon izin untuk copy all those pictures.

Tq.

Wakdee berkata...

salam, ana terlalu ingin ke sana ..... Allahuakbar

LaNuNsepet berkata...

saya nak buh kat blog SAYA..mintak izin yb.
lanunsepet.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

SALAM YB MOHON IZIN UTK COPY GAMBAR MAKKAH NI..EN.MOHD..

Tanpa Nama berkata...

mohon copy gambar makkah yb ,syukran

Tanpa Nama berkata...

SALAM YB MOHON IZIN UTK COPY GAMBAR MAKKAH SAYA

ZAINAL

Tanpa Nama berkata...

saya pun minta izin dr YB utk copy gambar ni sb saya plan nk ke sana..tahun depan..insyaallah.

Rosnani binti Kassim berkata...

Salam YB. Mohon izin utk copy gambar kat blog saya http://nani-berkat.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum..yb ambo mtk izin copy pic mekah deh..nk wat kenangan...gi mekah ari tu xsempat mn nk ambl pic mekah

Unknown berkata...

assalamualikum....moho izin copy kesemua gambar.

rayman berkata...

salam YB,

Pohon kebenaran untuk copy gambar untuk kenangan, sekurang2nya ada didepan mata.

TQ

Sifu KaiZen berkata...

SALAM...MINTA IZIN COPY YE...JAZAKALLAH...

dba berkata...

sejuk mata memandang ... Tunai HAJI bersama ana..http://drbadrulaminbahron.blogspot.com

sahabat berkata...

mohon izin copy gambar ye...