30 Julai 2009

Tattoo Ayat Kursi - Sgt Kurang Ajar!

Email Oleh : Zamri Keciks





23 ulasan:

Syawal Ipoh berkata...

Salam.

Ini satu penghinaan ni. Mungkin bukan Muslim ni sbb kalung tu nampak mcm buddha je.

Sama ada mereka tidak tahu atau saja nak persenda.

Tapi, tulisannya kemas tu...heran betul laa

Awanama berkata...

gayanya macam ditulis dengan pen, fotonya sengaja dirakam untuk disiarkan sebagai propaganda penghinaan terhadap Islam dan alQuran.

Awanama berkata...

pompuan kot..sebab pakai coli

member pencen keramat berkata...

Inilah puak-puak yang suka menghina Islam Inilah satu provokasi mereka hendak lihat orang islam bergadoh dengan yang bukan islam. ini kerja adalah agen yahudi,

Awanama berkata...

buduhhhhhhhhhhhhhhh

Nordin berkata...

Terdapat segelintir masyarakat cina percaya bahawa ayat kursi ada power dan memberi berkat.Oleh itu ada yang hafal dan menggunakannya dalam perubatan walaupun mereka bukan beragama islam.Saya fikir mereka menggunakanya sebagai azimat atau tangkal untuk mendapat kebaikan darinya, dan bukan bertujuan untuk menghina islam atau umat islam.

abu dhiya' berkata...

kulit itu akan menjadi saksi di hadapan allah kelak!maka bersiap sedialah wahai tuan empunya kulit!bakaran api neraka x mengira islam atau budha, siapa sahaja yang menghina ayat al-quran pasti akan dibalas.maka benarlah apa y dijanji allah s.w.t

naikazrat berkata...

tgk la nanti ayat tu makan dia dan menjahanamkan dia...

najwanalong berkata...

sungguh kurang ajarrrrrr.laknat Allah akan menantimu wahai empunya tatoo

Awanama berkata...

awat kat atastu tulis suratul maun? kantu suratul kursi?

anakmuaallaf berkata...

Satu penghinaan bagi umat Islam.Apakah kita hanya mampu berkata bodoh,bangang,dsb.Dimana kuasa mufti?Dimana perginya Jabatan Agama Islam?

panglima garang berkata...

apa tindakan kita skrg?
nak tunggu pejabat agama ke?
semua yg terlibat mesti segera ditangkap dan disiasat,siapa dalang mereka?
mereka ini berani kerana pemimpin muslimm sendiri menghina dan mempermainkan islam

bolgger Maahad Team berkata...

mintak KDN siasat segera ini suatu pengHINAAN pada ISLAM

Awanama berkata...

sungguh cepat ISLAM tersebar!

ummu fawwaz berkata...

kalu niat dia nak hina islam. siap la... lani Allah bayaq cash. x tunggu di akhirat dah dunia pun dah dapt rasa. tapi kalu dia memang jahil tak tahu, tugas kita umat Islam la yg kena turun padang.tak payah dok menunding jari ke sapa-sapa. kita semua btanggungjawab. jom jihad!!!

Awanama berkata...

kalu niat dia nak hina islam, siap la.. lani Allah bayaq cash! x tunggu di akhirat, duniapun dah rasa. tapi kalu dia memang jahil gila tak tau apa-apa. tugas kita umat Islam la untuk betulkan. jangan dok lawan tunding jari je... kita semua b tanggungjawab. jom jihad!!!!

Awanama berkata...

ini antara ragam dan gelagat manusia di akhir zaman...

Awanama berkata...

balasan ALLAH itu pasti..

Unknown berkata...

InsyaAllah

CERITAKU... berkata...

MELAMPAU BTL LA..MKN TERUK SKRG NI.ARAP PIHAK BERKUASA SIASAT LA SEGERA SEBELUM MAKIN MELARAT KES PENGHINAAN AGAMA ISLAM SEKARANG NI...UMAT ISLAM JANGAN LIHAT JE..BERTINDAK.LAKUKAN SESUATU..

isham berkata...

turunla bale keatasnye..yg mempermainkan alquran

Awanama berkata...

Kalau betul memang dia kena balasanya.. tp nampak mcm edit je tu... atau pun tulis pakai pen jer...

JooEr berkata...

Kalau betul memang dia kena balasanya.. tp nampak mcm edit je tu... atau pun tulis pakai pen jer...