08 Oktober 2009

PELANCARAN PEMUDA PAKATAN RAKYAT NEGERI PERAK

Kelihatan dari kiri Exco Pemuda DAP Perak (DAPSY) Ng Yun Long, Ketua Angkatan Muda Keadilan Perak YB Yunus Jamsari, Ketua Dewan Pemuda PAS Perak Us Zawawi Hassan, Ketua Penerangan Pemuda PAS Perak Us Mohd Akmal Kamaruddin, Timb AMK Perak YB Chan Ming Kai serta Penolong Setiausaha DAPSY Kebangsaan YB Ong Boon Piow selepas sidang media pemuda Pakatan Rakyat Perak di Pejabat Badan Perhubungan PAS Negeri Perak .

Ipoh, 5 Okt - Sekretariat Pemuda Pakatan Rakyat Perak telah mengadakan sidang media untuk mengumumkan tarikh pelancaran sekretariat Pemuda Pakatan Rakyat Perak secara rasmi pada 24 Oktober 2009 bertempat di Lumut. Majlis pelancaran sekretariat ini bertujuan untuk menghimpunkan penyokong serta aktivis pemuda PR Perak di semua peringkat bagi menunjukkan kesepaduan yang jitu dan komitmen yang tinggi dalam perjuangan bagi menghadapi keangkuhan UMNO/BN.

Berbual sambil bertukar-tukar pandangan tentang isu semasa

Sidang media ini juga diadakan bagi menjawab segala isu yang timbul khususnya di Negeri Perak seperti isu rampasan kuasa di Negeri Perak, kemerosotan ekonomi yang makin meruncing, tuntutan pembubaran DUN Perak sebagai langkah yang paling berkesan untuk menyelesaikan masalah di Negeri Perak, penindasan kerajaan kudeta terhadap rakyat yang semakin ketara serta lain-lain.

Harapan sekretariat pemuda PR agar seluruh pemuda yang cintakan demokrasi agar dapat turun ke Lumut pada tarikh tersebut dan kepimpinan utama Pemuda PAS, AMK dan DAPSY Kebangsaan akan turut hadir bagi menjayakan program tersebut.

Segala urusan berkaitan sekretariat pemuda PR Perak boleh menghubungi Setiausaha sekretariat Pemuda PR Perak, Sdr Safarizal Saleh 013 3266194

sekian,

MOHD AKMAL KAMARUDIN
Ketua Penerangan,
Dewan Pemuda PAS Perak

Tiada ulasan: