08 Oktober 2009

Rumah terbuka PAS Kawasan Ipoh Timur

Email : safarizal saleh

4 Oktober 2009 (Ipoh) - PAS Kawasan Ipoh Timur telah mengadakan rumah terbukanya kali ini di Taman Temara dengan diserikan tetamu utamanya yang hadir ialah Ustaz Haji Abu Bakar Hussain Pesuruhjaya PAS Perak, YB Ong Boon Piow Adun Tebing Tinggi, YB Sum Cheok Leng Adun Bercham dan rakan-rakan dari PKR dan DAP.

Hampir seramai 2,000 orang telah hadir dari pelbagai kaum disekitar kawasan berhampiran yang telah disambut oleh pimpinan utama iaitu Ustaz Haji Zulkifli Che Abu Yang DiPertuanya dan seluruh Ahli Jawatankuasa yang telah bermula jam 10.00 pagi hingga 1.00 tengahari.

Antara acara pengisian majlis tersebut ialah ucapan Ustaz Haji Zulkifli Che Abu, ucapan Ustaz Haji Abu Bakar Hussain, sumbangan keperluan dapur kepada 100 orang fakir miskin oleh Ustaz Haji Abu Bakar Hussain, persembahan menarik dari pelajar Pasti dan sumbangan duit raya kepada 400 orang anak-anak kecil.

Kali ini hidangan yang disediakan oleh Cawangan-cawangan PAS dalam Kawasan Ipoh Timur ialah, nasi tomato, nasi impit, bihun sup, kotiaw sup, bihun goreng, lemang dan rendang , aiskrim dan lain-lain.





Tiada ulasan: