04 November 2009

Jawatankuasa Ad-Hock Trajedi Kuala Dipang-Lawat Tapak Kejadian

Jawatankuasa Ad Hock melawat Majlis Daerah Kampar untuk mendapatkan maklumat berkaitan jambatan runtuh Kuala Dipang.

Kampar, 3hb Nov :- Jawatankuasa ad hock trajedi Kuala Dipang yang di pengerusikan oleh Speaker DUN Perak Pakatan Rakyat, V.Sivakumar dan ahlinya YB. Thomas Su (Pasir Pinji),YB. Drs. Khalil Idham Lim (Titi Serong) dam YB. Chan Lih Kang (Teja) turun meninjau tapak kejadian disini pagi tadi.

Kehadiran mereka ke tapak kejadian ditunggu oleh sekitar 10 orang wartawan dan diiringi oleh Timbalan YDP PAS Kawasan Kampar, Ust. Shuib Hussain dan sekitar 20 orang dikalangan pemuda dan unit amal yang lain.

Jawatankuasa ad hock trajedi Kuala Dipang, Yb. Sivakumar, Yb. Chang Lih Kang, Yb. Thomas su dan Yb. Khalil Idham Lim dalam sidang media dalam lawatan jawatankuasa di tempat kejadian di Kuala Dipang.

Penubuhan jawatankuasa itu diharap dapat memberi jawapan kepada berbagai persoalan yang menyelubungi trajedi yang telah meragut 3 pelajar sekolah rendah berketurunan india itu.

YB. Siva, YB. Khalil, YB. Chan dan YB.Thomas berbincang sesuatu dalam lawatan singkat yang dilakukan Jawatankuasa Ad Hock trajedi Kuala Dipang pagi ini.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ad hoc atau ad hock?