10 Februari 2010

Terkini 8.00 am : Saya gagal untuk dapatkan pas masuk

Walaupun agak awal datang saya cuba berbaris dengan rakan media untuk mendapatkan pas masuk,barisan yang lain dikalangan orang awam dan kebanyakkannya ADUN BN.

Peraturan yang ketat pada hari ini menyebabkan saya tidak dibenarkan untuk mendapat pas masuk. Barisan yang saya tunggu hanya mereka dikalangan rakan media yang ada senarai nama yang diserahkan lebih awal.

Namun saya mendapat bantuan dari seorang rakan yang memperolehi kad, katanya dia berbaris sejak jam 7.00 pagi lagi.

Segala maklumat akan disalurkan kepada saya dan akan dihantar ke blog bagi tatapan umum.


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam Yb,

saya rasa depa tau Yb nak masuk buat liputan sbb tu depa x bg Yb pas masuk. tang situ pun dah nampak dah. apa2 pun saya doakan keputusan yg positif.

Unknown berkata...

Yang pasti BN akan tetap terus kekal memerintah negeri Perak.